Essence winter edition kézkrémek.

Érdemes játszani az Essence adventi játékán, mert értékes ajándékokat lehet nyerni minden nap. Szerdán nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy én nyertem az egyik kézkrémcsomagot, csütörtökön már hozta is a postás az ajándékomat. :)

A 3 kézkrém egy átlátszó táskában lapult.



Ki is próbáltam mind a 3-at, az illatuktól most már tényleg teljesen karácsonyi hangulatom lett. :)

Az állaguk kicsit sűrűbb, mint egy normál kézkrémnek, vagy testápolónak, de aki használt már ilyet, az tudja, én leginkább a Neutrogenáéhoz tudnám hasonlítani. Nagyon rövid időm belül beszívódik, ami teljesen pozitív. Rögtön érezni, hogy hidratál és puhábbá teszi a bőrt. Az illatát nagyon sokáig érezni. :)

 Az elsőnek karamell és forrócsoki illata van, ez tetszik legkevésbé, szerintem túl mű, de ez csak az én véleményem.

 A másodiknak fahéjas almás puncs illata van, ez tetszik a legjobban, igazi téli illat. :)

A harmadiknak pedig mézeskalácsos chai latte (ami fűszeres tea ha jól tudom). Ennek olyan érdekes illata van, de egész kellemes számomra.

Ti melyiket fogadnátok el? :)

Share this:

CONVERSATION

15 megjegyzés:

  1. Gratulálok!
    Én is játszom mindennap, de 4.-e óta nincsenek fent a nyertesek nevei. :(

    Az almás fahéjasat kipróbálnám. :) A csoki meg nem krémbe való. :D De hát nah... :D

    VálaszTörlés
  2. Hol találhatóak meg a nyertesek nevei? Másrészt, ha nem kapsz visszaigazoló e-mailt, attól még nyerhetsz? Teljesen el vagyok keseredve, hogy semmilyen adventi játékon nem nyerek :(

    VálaszTörlés
  3. Te mocskos mázlista! :D Gratulálok. =)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Hajnal! :)

    Mea, a nyertesek nevei ott találhatóak, ahol az adventi naptár van, de ahogy Hajnal írta, már 4.-e óta nincsenek kint a nevek. :/
    Visszaigazoló e-mailt én sem kaptam, csak akkor írtak, mikor nyertem.
    Egyébként valahol olvastam már, hogy valaki még akkor sem kapott e-mailt mikor megnyerte, hanem csak simán megkapta a csomagot. Nem tudom hogy van ez, lehet hogy csak rendszerhiba vagy valami. :S :/

    VálaszTörlés
  5. Én még nem szagoltam őket, de már nagyon rájuk vagyok gerjedve, a tavalyit imádtam :]
    Gratula :]

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok!
    Én bármelyiket elfogadnám, imádom az ilyen kézkrémeket, most egy epres-málnás kézkrémem van, de azt is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok!!! Sárgulok...:DDD

    VálaszTörlés
  8. nagyon jók!! én az almás fahéjasat kaptam meg a Szerelemem mikulásától,de Miskolci Müllerben lehet kapni :)

    VálaszTörlés
  9. ja és gratulálok a nyereményedhez!!

    VálaszTörlés
  10. Gratu! :) én is játszok, olyan jó lenne nyerni :( :)

    VálaszTörlés
  11. Azt szerettem volna még kérdezni, hogy ajánlva hozta a postás, vagy simán bedobta? :) Köszi.

    VálaszTörlés
  12. gratulálok :) tuti fogok ilyen kézkrémet venni. én is lelkesen játszom, de még sajna nem nyertem.

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok, nagyon irigyellek érte ;) Én is nyertem tőlük valamelyik nap, 4 körömlakkot hozott a postás, de ezt a kézkrémszettet szerettem volna igazán :D

    VálaszTörlés