karácsony.

Hoztam nektek pár, de tényleg csak néhány képet a karácsonyról. Igazából nem is készült sok fénykép... Főleg sütikékről, na meg a mézeskalácsokról, amik díszítésében most sajnos nem tudtam segíteni, mert pont aznap voltam Pesten, de nővérem ügyesen megcsinálta őket. :)


Ebben az évben sajnos nem csináltunk mézeskalács házat, pedig minden évben szoktunk.

Mikulásos tortácskák, ezt még mikulásra csinálta nővérem, gondoltam megmutatom nektek. a Belseje banános vanília pudingos volt, ha jól emlékszem. :D


A karácsonyi torta narancs-csoki ízesítésű volt, eszméletlenül finom, igazi karácsonyi torta. Ezt is nővérem csinálta, nagyon ügyes. :)


Ezenkívül még volt egy almás torta is, meg 2 féle süti, az egyik hólabda, a másiknak nem jut most eszembe a neve. :$

Éss végül a karácsonyfánk. :)

Tényleg nem sok kép, de gondoltam megmutatom nektek, majd ha még találok, frissítem a bejegyzést. :)

Holnap pedig jövök egy ajándékos bejegyzéssel, remélem várjátok. ;)

Kinek hogy telt/telik a karácsony? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés: