24 napos karácsonyi körömkihívás - 19. nap ornamentika.

Ma egy kicsit később hoztam a bejegyzést, mint szoktam, ugyanis Pesten jártunk az osztályom egy részével. :) Nem hozok külön bejegyzést róla, bocs.
Képeket sajnos nem csináltam, szóval csak leírom hol voltunk. :)
Megjártuk a Népművészeti Múzeumot, és a Moholy- Nagy Művészeti Egyetemen is voltunk, a féléves vizsgamunkákat megnézni, majd maradt még időnk és a karácsonyi vásáron is szétnéztünk. Voltunk az Aréna Plázában is, ahol azokat a cuki Flormar lakkokat lehet venni (amit egyébként itt nálunk Miskolcon nem kapni, pedig igen szépek), de most visszafogtam magam és nem vettem új lakkot. Ennek több oka is van. Az egyik, hogy túl sokat vettem mostanság, meg amúgy sincs olyan, amire nagyon szükségem lenne, a másikat meg majd megtudjátok. ;)

Na de visszakanyarodva a mai kihívás témája az ornamentika. Mikor megláttam ezt a témát, már rögtön tudtam milyen színeket és formákat fogok festeni. :)


Szerintem egész elfogadható lett. :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés: