24 napos karácsonyi körömkihívás - 8. nap candy canes

Ma egy hete csinálom a kihívást és nagyon élvezem. :)

Ismét csatlakozott hozzám Judit, az ő munkáját megnézhetitek ITT. :)


Mostani téma a candy canes, vagyis a "karácsonyi nyalóka".
Szerintem mindenki látott már ilyet, görbebot alakú édesség, általában piros-fehér csíkos. Szerettem volna valami egyedit belevinni a körömfestésbe, így hát a nagyujjam rózsaszín, a mutatóujjam zöld, a középső ujjam piros, a kisujjam pedig lila alapszínt kapott és erre festettem rá a fehér csíkokat. Valamint a gyűrűsujjamon megpróbáltam egy normális nyalókát csinálni, hát nem egészen jött össze. :DDD






Nektek van ilyen nyalókátok? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Aaaa de jó. Van ám, 5 db ilyen "hagyományos" görbe de van sima egyenes csavart nyalókám, meg olyan kör alakú is, gyűjtöm őket :P
    a körmöd nagyon tetszik, az első képen nem esett le, hogy a gyűrűsujjadon maga a nyalóka van, de aztán elfordítva már ráismertem. :]

    VálaszTörlés
  2. áá jó lett nagyon az enyémet itt tudod megnézni: http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/2012/12/08/8-nap-candy-canes-manna-kihivasa/

    VálaszTörlés