blogkarácsony.

Első alkalommal került megszervezésre a Blogkarácsony Ilus szervezésében. Aki nem hallott volna róla, mindenki, aki jelentkezett, kapott egy párt, akinek 1000-1500 Ft körüli ajándékot kellett venni. Én Kittit ajándékoztam meg, amit megnézhettek majd a blogján, és Vikitől kaptam. :)



Na de nézzük is mit rejtett a csomagocska... :)
Egy egyedi készítésű pólót, amit Viki a Pink Lemon Fashion-nál csináltatott. Szerintem telitalálat, a mérete is tökéletes és az egyik kedvenc színem a piros. Nem beszélve arról, hogy PLL-es (Pretty Little Liars). Aki ismeri a sorozatot, az tudja is pontosan, hogy miért is került ez az írás a pólóra és miért pont piros színű. :)










Ja igen... A tükörben pont fordítva van az írás.... :DDD

Köszönöm még egyszer Vikinek, kellemes meglepetést szerzett vele, piros pólóm úgy sincs még, már sokan mondták, hogy jól áll egyébként. :)


Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Uh, nagyon jól áll neked ez a póló :)

    VálaszTörlés
  2. De jó ötlet és tényleg nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  3. Csinos! Sajnos nem vagyok képben PLL ügyben... visszaüt a generációs szakadék ;) :)

    VálaszTörlés
  4. Sajnos nem nézem ezt a sorozatot, de nagyon jó lett ez a póló! :) A piros szín remekül áll neked! :)

    VálaszTörlés
  5. Na nekem ez nem mondott semmi, mármint, hogy mi van a pólón, aztán elolvastam, hogy a sorozathoz kapcsolódik. :D Jó ötlet. :3

    VálaszTörlés
  6. A személyre szóló ajándékok annyira jók, mert az illető tényleg tudja, hogy a másik sokat gondolt rá, minek örülne :) Persze más ajándék is nagyon szép, de az ilyen személyeseket külön szeretem :)

    VálaszTörlés
  7. Az utolsó előtti képen tényleg nagyon jól áll a hajszínedhez. :)
    És ugyan nem ismerem a PLL-t, de értem mire gondolsz, én is odáig lennék egy puha cicás pólóért (The Big Bang Theory). ^.^

    VálaszTörlés