lakkteszt. Revlon.

A mai nap egy lakkteszttel készültem nektek, mégpedig egy Revlon lakkal, amit Rékától kaptam. Számomra ismeretlen ez a márka, viszont sokan írtátok, hogy róla szeretnétek tesztet látni. :)


Ez a lakk a Chroma Chameleon családjából származik, Gold, vagyis arany névre hallgat. Az üvegéről és az ecsetéről röviden: kocka alakú, így könnyen tárolható, az ecsettel nagyon könnyen lehet dolgozni. A lakk állaga picit folyékony nekem (nem tudom mi van velem, mostanában minden lakké az o.O), 3 rétegben fed tökéletesen, gyorsan szárad, viszont picit csíkozódik. A cameleon névből adódóan gondolom rájöttetek, hogy egy "színváltós", vagyis duokróm lakkról van szó, ami különböző fényviszonyokban arany, zöld és barnás színekben pompázik.







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép. Nekem az ilyenek csak bogárhát lakkok különben. :D

    VálaszTörlés
  2. Ez a szín nagyon szép, duókróm lakk <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, szeretem a revlon lakkokat :)

    VálaszTörlés
  4. Szépséges. Hasonlít a catrice genius in the bottlere, nemrég kaptam, de még nem volt alkalmam kipróbálni.

    VálaszTörlés
  5. Érdekes, nem tudom tetszik-e vagy sem :)

    VálaszTörlés
  6. Ez az a kivételes szín amit én nem használnék, viszont másokon nagyon-nagyon tetszik :)
    Nem vagyok könnyű eset ugye? :D

    VálaszTörlés
  7. Én is úgy vagyok vele, hogy másokon szívesen elgyönyörködöm benne, de magamon nem tudnám elképzelni. Pedig tényleg szép, csak hozzám nem passzol :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép! Nekem egy másik Peridot dube van meg, de a is hasonlót tud. :) Imádom, mégis alig használom. :(

    VálaszTörlés