képek az életemből #10

Így vasárnapra ismét egy képek az életemből bejegyzéssel készültem. Holnaptól pedig ne felejtsétek el nézni a blogot, ugyanis kezdődik a Karácsonyi körömkihívás, ahol 20 lánnyal 3-4 naponta hozunk majd nektek 1-1 karácsonyi manit. :)

Névnapi tortánk anyával. Nővérem csinálta. :3

B-től kaptam. <3 :$

Névnapi csokimérgezés. :D Az áfonyás milka nagyon fincsi. :3

Szemüveges én. :$ jól áll vagy nem? :D

A világ legjobb kajája. <3 :3

Kilátás B ablakából. Olyan szép a kilátás. :)

B-vel. <3 :)

Baconos kifli a Tescoból. Olyan fincsii. :D

Kár, hogy kispórolják belőle az almalekvárt. :/

Szarvasos szoknya & nadrág. :3

Veletek mi történt mostanában? :)

Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. A szemüveg nagyon jól áll , a torta meg baromi jó :)
    szupi képeket csináltál

    VálaszTörlés
  2. szerintem is jól áll a szemüveg :) A baconos kifli omnyomnyom :) nagyon szeretem, na meg a csokikat is .)

    VálaszTörlés
  3. Jól áll a szemüveg :)) A bacon-ös stangli nálunk is népszerű, ez a fiam kedvenc péksütije :)))

    VálaszTörlés
  4. Jajajajj, az a tortaaa :]
    És igen, jól áll a szemüge! :]

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz az a torta, és határozottan jól áll neked a szemüveg :) Na és azok a szarvasos rucik, úristen, nagyon édesek! ^^

    VálaszTörlés
  6. Ó de jó az a naci és a szoknya! :) A torta szuper lett.

    VálaszTörlés
  7. Elfelejtettem szólni, hogy díjat kaptál ^^
    http://dorisviciousdesign.blogspot.hu/2013/11/dijam.html

    VálaszTörlés
  8. Szuperek a képek :) Jól áll a szemüveg! Nővéred meg nagyon ügyes!

    VálaszTörlés
  9. Oh, szarvasok - nagyon cukik, és a torta... :)

    VálaszTörlés