TESZT | UR Sugar Spider gel - 16, 19; Glitter - 08, 10; Metallic - 08, 11

Ha jól emlékszem, körülbelül egy évvel ezelőtt ilyenkor jöttek divatba a spider gélek, amik azóta is nagy népszerűségnek örvendenek, sokrétű felhasználásuk miatt. A nyáron én is kaptam egy párat a Born Pretty webáruháztól. Egyáltalán nem számítottam a csomagra, így eléggé meglepetésként ért, de örültem neki, hiszen ezelőtt csak hazai márkát próbáltam és nagyon megszerettem.


A zselék fekete műanyag tégelyben érkeztek, három (sima, metál, csillogós) kollekcióból is, kaptam 2-2 árnyalatot kipróbálásra. A tégelyek kb 4/5-ig vannak zselével, érdemes a használatuk előtt jól felkeverni őket, főleg a metálos és a csillogós színeket, mert hajlamosak a csillámok leülni a tégely aljára, főleg ha nem túl gyakran használjuk őket. A zselék állaga leginkább ilyen (most csúnyán fogom kifejezni magam) műtakony szerű, vagy a békanyálhoz tudnám hasonlítani. :D Nem egyszerű dolgozni vele, de kellő gyakorlás után nagyon szépen fel lehet vinni őket a körömre, egy fogpiszkáló vagy egy apró végű pontozó tű segítségével (ecsetet semmiképp nem ajánlok hozzá). Bevallom nekem a mai napig meggyűlik vele a bajom, van amikor sikerül, van amikor csak szenvedek vele, főként a vékonyabb vonalaknál. Géllakkot és zselét is díszíthetünk vele, de én sima lakkon is használtam már, viszont ha az utóbbira teszitek, akkor utána mindenképp érdemes két réteg sima körömlakknak a fedőlakkjával zárni a végeredményt. UV lámpában 1-2 perc, LED lámpában pedig 30-60mp alatt kötnek, ragacsos marad a felületük, így fedőlakkot igényelnek.
Linket mindegyikhez külön-külön csatolok majd, mivel három különböző szériából valók, így külön linkeken érhetitek el őket.

UR Sugar 16; 19

A simából a 16-os, ami egy vörösesbarnás, bordós szín, valamint a 19-es számút kaptam, 
ami egy púderrózsaszín, halvány árnyalat. INNEN tudjátok beszerezni.





UR Sugar Glitter - 08; 10

A glitteres szekcióból a 08-as és a 10-est kaptam, az előbbi lila, míg az utóbbi kék színű.
 INNEN tudjátok megrendelni őket.





UR Sugar Metallic - 08; 11

 A metálos vonalból a 08-as lila és a 11-es ezüst színűt próbálhattam ki. 
IDE kattintva találjátok őket.






Nektek tetszenek a spider gélek?

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése