TESZT | Born Pretty Glitter carve gel BP-GCG09 Love Paris; BP-GCG12 Symphony New York

Körülbelül 1,5-2 évvel ezelőtt jöttek újra divatba az úgynevezett gyurmazselék, amik a körmökből kiálló porcelán virágokat, díszeket váltották fel. Nekem mindig is nagyon tetszettek ezek, de mivel nem dolgozom porcelánnal, sosem próbáltam őket, ezért nagyon örültem, mikor a különböző cégek egymás után jöttek ki a saját gyurmazseléikkel.


A zselék ilyen kis fekete, letisztult dizájnú tégelyekben érkeznek jól lezárva. Az állaguk a nevükből adódóan gyurmaszerű, könnyű formázni őket. Érdemes egy bőrfeltoló segítségével kivenni a kívánt mennyiséget a tégelyből, majd ezután az ujjainkkal görgetni, melegíteni egy kicsit az anyagot, így a körmeinkre rátéve könnyebben tudjuk elérni a kívánt formát. Az alapszín felvitele után én mindig fixmentes fedőlakkot használok, amire a gyurmazselét teszem. Formázni a körmön vagy egy szilikon lapon érdemes, cleanserbe mártott ecsettel. (Linket az ecsetekhez ITT és ITT találtok, az előbbiből a középsőt, az utóbbiból pedig a #2-est használom.) Mivel a zselé is kötés után mattra és fixmentesre szárad, ezért nem igényel fedőlakkot. LED és UV lámpában is kötnek, kötési idejük 30-120 mp. Sok gyakorlás után igazából csak fantáziánk szabhat határt a kitalált formákhoz, figurákhoz, én nagyon jól el tudok vele szórakozni és vendégeim is nagyon szeretik. :)
Linket a zselékhez ITT találtok, a kollekció 12 db csillámos színt tartalmaz, amik nagyon szépek egytől-egyik. Valamelyik szín teljesen csillámos, valamelyik pedig csak nyomokban tartalmaz csillámport, én pont mind a két féléből kaptam 1-1-et, ha megnézitek a képeket majd megértitek miről beszélek. Külön tetszik, hogy mostanában már mindegyik árnyalatot elnevezik, ez a kollekció például városokról kapta a neveit.

BP-GCG-09 Love Paris

 Tömény ezüst csillogás.





BP-GCG12 - Symphony New York

Átlátszó alap, rosegold csillámokkal, nekem ezpicit csalódás,
 el tudnék benne több csillámot is képzelni. 






Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése