TESZT | Born Pretty Fluorescence gel - BP-FG02; BP-FG04; BP-FG08; BP-FG09

Újabb Born Pretty termékeket hoztam nektek, ezúttal gél lakkokat, egészen pontosan a fluorescence szériából négy árnyalatot. Egyébként én személy szerint nagyon szeretem a márka géllakjait, vannak egész különlegesek is köztük és a minőségükkel sincs probléma, simán veri egyik-másik hazai nagy márka lakkjait.


A lakkok fehér dobozban érkeztek jól bebugyolálva. A dobozuk dizájnja letisztult, csak úgy, mint a fehér üvegjeik, ami nekem nagyon tetszik. Semmi csicsa, az üvegek alján vannak az árnyalatok színei és nevei feltüntetve. Az ecsetük lapos, könnyű vele dolgozni.
A fluorescence kollekcióban 12 árnyalat található, igazából mindegyik nagyon tetszik, alig tudtam választani közülük. A széria a nevéből adódóan is élénk, neon színű lakkokat tartalmaz, amik uv fénynél fluoreszkálnak. Mindegyikből két réteget vittem fel, közepes rétegben, de ha vékonyabban kenitek őket, akkor -főként a sárgánál- három réteg is elkél. Alap és fedőlakkot igényelnek, ragacsosra köt a felületük. UV lámpában 2 perc, LED lámpában 30-60 mp a kötési idejük. A képek nem igazán adják vissza a lakkok élénkségét, bár tudjuk, hogy neon színeket nagyon nehéz fotózni, a gépem meg nem is nagyon szerette tényleg őket, a rózsaszínnél és a lilánál csatoltam telefonos képet is, ott hasonlít a legjobban az eredeti színre.
Bár egy kicsit nyárias a kollekció, de ha mégis valakinek megtetszene, INNEN tudja megrendelni. Az árnyalatok számait és neveit a képek felé írtam.


BP-FG02 Mint Kiss

 Néha nem értem a nevek és az árnyalatok közti összefüggést... 
Nekem ez inkább sárga, mint menta. :)




BP-FG04 Honor

 Almazöld árnyalat, a valóságban kicsit sárgásabb, nyárra nagyon jó választás.




 BP-FG08 This Night

 Igazi barbies rózsaszín árnyalat, nem az a nagyon neonos, az utolsó képen lévő szín áll 
legközelebb a valósághoz.





BP-FG09 Violet Jade

 Rózsaszínes-lilás árnyalat, nem igazán sikerült az eredeti színét elkapnom, talán az utolsó képen látszik legjobban, viszont élőben annál világosabb.





 Hoztam nektek egy manit is a lakkokkal, egyszerűen csak húztam egy csíkot az ecsettel a körmeimre és ősziesebb mintákat nyomdáztam rá.




(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése