TESZT | Nicole Diary Sequins gel polish ND-S05; ND-S11; ND-S18; ND-S28

Egy kisebb kihagyás után újra itt, nem tűntem még el, csupán nem volt annyi időm a blogra, mint szerettem volna. Nagyon sok tesztelni való dolog vár rám, illetve nagyon sokat be is fotóztam már, csak a szerkesztésekkel maradtam el.
Elsőként négy Nicole Diary tégelyes géllakkot hoztam nektek, amiket a Born Pretty Store webáruháztól kaptam tesztelésre.


A zselék kis műanyag tégelyekben érkeznek, jól lezárva. 5 ml zselét rejtenek, ami körülbelül a tégelyek felét tölti meg. Állaguk kicsit folyékony számomra, de egy lapos, zselés ecsettel szépen fel lehet vinni őket, igaz kicsi itt-ott játszani kell a glitterekkel, hogy mindenhol egyenlően terüljenek el, de két, esetenként három vékony rétegben szépen fednek. UV lámpában 2-3 perc, LED lámpában 30-60 mp alatt kötnek meg. Ragacsos felületűre kötnek, ezért alap- és fedőlakkot igényelnek.
INNEN tudjátok megrendelni őket, a számukat külön-külön is feltüntetem képeknél, hogy könnyebben megtaláljátok őket.

ND-S05

 Fekete alap, apró ezüst holografikus glitterrel.





ND-S11

 Sötétbordó jelly alap, kisebb és nagyobb ezüst glitterrel.





ND-018

 Lilás alap, apró ezüst holografikus és pirosas-barnás glitterekkel.
(A képek kicsit csalókák, élőben inkább rózsaszínesebb lilának tűnik.)





ND-S28

 Rózsaszín alap, ezüst holografikus glitterekkel.






Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése