TESZT | Moyra nyomdalemez - 03 Ornaments; 05 Vingtage; 06 Florality 1; 09 Celebration

Mióta megláttam, hogy a Moyránál is lehet már nyomdalemezeket kapni, azóta vágyakozom utánuk. Gyönyörű mintáik vannak, az ára is teljesen rendben van és nem utolsó sorban a kíváncsiság is hajtott, hogy vajon a minőségük milyen lehet.. Olvastam már róluk hideget-meleget, ezért még jobban vártam, hogy tesztelhessem őket. A legutolsó készletfeltöltésnél nem vártam tovább, rendeltem egy pár dolgot, köztük 4 nyomdalemezzel is, tudjátok ha már lúd, legyen kövér. :)
Innen is köszönet egyébként a Moyra csapatának segítőkészségéért, akik nélkül az Oraments lemezt nem sikerült volna beszereznem, pedig ő az egyik legszebb a kollekcióból és őérte vágyakoztam legjobban. :)


A lemezekről összességében azt lehet elmondani, hogy nagyon nagyok. Lefényképeztem a BPS-es és a MoYou-s lemezek mellett is, hogy értsétek miről beszélek. Egy-egy lemezen 20 különböző minta található, amik szintén nagy méretűek, 2,5x2cm-esek. Nem kis körmökre szabták ezt a lemezt, az biztos, van olyan minta, ami még az én körmeimen is elveszik sajnos. :( A lemezzel nem árt kicsit vigyázni, mivel nincs hátlapra rögzítve így elég könnyen meg lehet vágni az ujjunkat vele, bár nekem ez még "szerencsére" nem sikerült. A hátulját nem fényképeztem le, de egyébként Moyra feliratos ragasztó van rajta, így nem karcolódik, viszont nekem már valamelyiken felvált. :(



03 Ornaments
Kezdjük is a sort a kedvenc lemezemmel, amin, mint az a nevéből is kiderül gyönyörű ornamentikus minták találhatóak. Nagy részletességgel vannak kidolgozva, viszont vannak olyan részek, főleg a vékonyabb vonalat amiket nem sikerült felvennem a nyomdázóval, pedig puha szilikonos, és "taknyos" nyomdapárnával is próbálgattam. Az egyetlen nagy problémám ezzel a lemezzel, hogy tényleg nagyon nagyok a minták és nem mutatnak szépen még az én aránylag nagy körmeimen sem. De mivel ez csak egy gyors teszt, így nem adom fel és biztosan fogtok még velük próbálkozást látni, hogyan is lehetne szépen felvinni őket a körömre. :)






05 Vintage
Imádom a vintage stílust, ezért landolt ez a lemez is a virtuális kosaramba. Ismét tele van szebbnél szebb mintákkal és olyanokkal is, amik kis körmön is mutatnak, viszont például a szék, a lámpa vagy a teáscsészék elég nagyok, kis gondolkodást igényelnek, hogyan is lehetne szépen és látványosan elhelyezni őket, még ha csak egy kis részletüket is. A részletekre ismét nagyon odafigyeltek. (A bal alsó sarokban (az első képen a bal felső) lévő pudlis mintára először azt hittem, hogy tinta pacák. :D :D)






06 Florality 1
Nagyon nehezen döntöttem a két Florality lemez közül, végül az egyesre esett a választásom. Sosem láttam még ilyen virágos lemezt, amin ennyire pontosan kidolgozva vannak a minták. A nagyságot itt is sajnálom, mert vannak olyan minták, amik csak egészben kivehetőek, viszont szerintem stamping decal technikát használva szépen és kivehetőbben lehet a virágokat a körmeinkre applikálni. :)






09 Celebration
Szeretem az ilyen ünnepeket ábrázoló lemezeket is, főleg hogy nagyon sok minden van rajta. A mintákat fel lehet használni Karácsonyra, Szilveszterre, Halloweenra, Húsvétra, Valentin napra, de még a babaváráshoz, szülinapra, és a nyaralásokhoz is kaptunk egy-egy mintát. Itt már kis körmökre is szépen fel lehet vinni a mintákat szerintem, bár a tortás, vagy a tökös szerintem az én aránylag nagy körmeimre sem férne fel. :D






Összességében nekem nagyon tetszenek a Moyra lemezei, remélem sok újdonságot láthatunk még tőlük. A minták nagysága mellett még mindig nem tudok elmenni szó nélkül, viszont sok ötletem van már velük, szóval a közeljövőben biztosan fogtok még sokszor találkozni a Moyra nyomdalemezeivel. :)

Nektek hogy tetszenek? Próbáltátok már őket? :)

Share this:

CONVERSATION

17 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a mintáik, nagyon tetszenek!
    Viszont nagy kár, hogy a Moyra csak az óriás körműekre gondolt, szerintem sokkal többet el tudnának adni a kollekcióból, ha készítenének kisebb körmökre is lemezeket (ahogy pl a MoYou is csinálja).
    Nekem mostanában viszonylag kicsik a körmeim, így egyelőre biztosan nem fogok ezekből vásárolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a MoYounál nekem is az tetszik, hogy kisebb és nagyobb változatban is kaphatóak a minták. :)

      Törlés
  2. Biztos venni fogok Moyra lemezt, ha rendelek tőlük, mert itt a boltban nincs :( A virágos, ünnepes nagyon tetszik, meg a Labyrinth is. Kicsit aggódok, hogy nagyok lesznek a minták, mert én azért is szeretem a MoYout, mert a minta kicsi volta miatt keveset kell körbetakarítani :)

    VálaszTörlés
  3. Jó kis lemezek ezek! Én is a Florarty 1-es mellet döntöttem, de az Ornaments is a dobozom lakója már. Viszont az igazi kedvencem tőlük a geometrikus, a labirintus és a tapéta mintás lemezeik! Nekem sincs hosszú körmöm, de azok mintáit sikerül úgy felnyomdázni, hogy nem tűnnek hiányos ábrának :D. Ja és el ne felejtsem: a nyomdapárnáik sajnos meg sem közelítik a Moyou darabjait, de az átlátszó, nagy lehúzónál jobbal még nem találkoztam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a geometrikus és a labirintusos nekem is tetszik, a tapétáshoz pedig már van hasonlóm. :) nyomdapárnákat ebayről meg BPS-ről szoktam rendelni, szerintem ugyan azok találhatóak meg a Moyra kínálatában is, csak ők ugye drágábban adják. :)

      Törlés
  4. Nekem ezek a minták nem nagyon jöttek be. :( Egyedül az ünnepi tetszik, illetve a vintage palettán néhány minta, de annyiért meg nem érdemes megvenni. Ellenük szól a tény is, hogy viszonylag apró körömfelülettel rendelkezem, szóval egyelőre engem nem győztek meg. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ugye műkörmösöknek találták ki inkább ezeket a lemezeket, nagy körmökre. kár érte, pedig ha csinálnának kisebb mintásat is, lehet hogy a "mezei lakkozók" is jobban vennék. :)

      Törlés
  5. Hát engem a mérete a mintáknak vette el a kedvem a rendeléstől :(

    VálaszTörlés
  6. Nagyon remélem, hogy nálunk is megjelennek ezek a lemezek. Egyik szebb mind a másik.

    VálaszTörlés
  7. Nekem a Labyrinth lemez van meg, a körmeim nagyon keskenyek és nem is túl hosszúak, de ennek a lemeznek a mintái szerencsére így is megfelelőek, jól kivehetőek a körmeimen. Az összes lemez mintája gyönyörű, ha kisebbek lennének, egy percig sem gondolkodnék a többi beszerzésén sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik az a lemez is, lehet legközelebb ő is darabja lesz már a kollekciómnak. ;)

      Törlés
  8. Gyorsban lenyomdáztam az ornaments lemezről 16 mintát, rövid alig 1 cm-es körömre, van amelyik rövidebb. Koncepció és célzás nélkül. Nem hiányosak a minták. Én figyelnék, hogy ne olyan fedővel legyen fedve ami elkeni a mintát. A moyou lemezein ugyan nem láttam ilyen mintákat, szóval nem tudom összehasonlítani a méretüket, azt viszont igen, hogy a moyou lemezei drágábbak és kevesebb minta található rajtuk. Rengeteg Moyou minta van ami nem mutat sem nagy körmön sem picin, nem elég részletgazdag sok mintájuk, de ha kívánjátok felsorolom melyikekre gondolok. Attól, hogy maga a minta nagy a részletgazdagsága még megfelelő kis körömre is egy lemezen kb. a 20-ból 15-17 minta. Sajnálom, hogy mindez a Moyounál elnézhető a Moyránál pedig nem. Aztán azt is vegyük figyelembe, hogy pl. a vintage mintás lemez egy-egy mintáját ha kisebbre vesszük, már nem lenne minta, hanem egy sötét folt lenne csak és nem lehetne még ékszerekre sem használni, vagy semmire. Személy szerint én például kifejezetten nem szeretem, hogy a Moyounál két lemezt kell vennem ahhoz, hogy talán megkapjam az aktuális megfelelő minta méretet, de ilyenkor 12 mintából dupla mintám lesz, cirka 4000 Ft-ért. Itt van nagy és kicsi minta is mint az ÜC-s lemezeken is, ott sem probléma, hogy vannak nagyobb és kisebb minták. A tortánál pedig ha matrica szerűen csak a felsőt szedjük ki akkor máris van egy kis tortánk :) Akárhogy is de ezek a minták, nálam rövid körmön is mutatnak: http://www.moyrashop.hu/norka/norka_vilaga/moyra-ornaments-16-minta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Moyra fedőt használok, ami sajnos elég sok esetben elkeni a mintát, pedig megpróbálok figyelni rá, de volt már olyan is, hogy teljesen, felismerhetetlenségik elkent egy mintát, de mivel már évek óra ezt használom és bevált, nehezen váltok.. Nem mondtam, hogy nem mutatnak jól, viszont sajnálom, hogy a lemezen nagyon szép az összkép, részletgazdagok a minták és ez körömre felvíve sajnos sok esetben elveszik, főleg ha csak a fele megy fel (jó esetben) a körömre. Mint ahogy már más is írta, mindenkinek más jön be, személy szerint nekem a MoYou és a Moyra is tetszik, a Moyra a részletgazdagság miatt, a MoYou pedig azért, mert jó a nagysága és tetszik, hogy többféle méretben is gyártják a lemezeket. Meg ugye azt is figyelembe kell venni, hogy a Moyra inkább a körmösöknek gyártja a lemezeit, a MoYou pedig a "mezei lakkozóknak", akiknek ugye kisebbek a körmei. :)

      Törlés
  9. A MoYouból is vannak nagyobb méretű minták. Szerintem egyik sem rosszabb a másiknál, csak mindenkinek más tetszik és milyen jó, hogy lehet választani. Nekem pl. a kevésbé részletgazdag, egyszerű MoYou is tetszik és a Moyrából is van lemez, amit meg fogok venni.

    VálaszTörlés