SZEMÉLYES | képek az életemből #50

Ismét összeszedtem nektek az elmúlt másfél hónap képeit Instagramról. 

 A kutyákok sosem maradhatnak ki, a nap legnagyobb részében alszanak, ezért csak így tudom őket lefényképezni. :D Mostanában kisajátítottak egy trabant ülést, de van amikor bezsúfolják magukat a kutyaházba is, de legfőbbképp a terasz alatt szeretnek aludni. :D

 Ismét sokfélét ettem, néhány újdonságot is kipróbáltam és szüreteltünk is szeptember végén. :)

A pizza természetesen egyik hónapban sem maradhat ki. Nővérem hozott nekem gofrit a munkahelyemre, amit utána itthon is csinált egyik nap, másnap pedig palacsintáztunk. :)

 A MoYoutól és a Moyrától is rendeltem az elmúlt hetekben és Erzsitől is sikerült beszereznek az ILNP álomlakkomat. :) Lakkpakolás közben csináltam róluk egy közös képet és kicsit kreatívoskodtam is. :)

 Sikerült beszereznem pár pingvines újdonságot, a sálat és a táskát ebay-ről rendeltem, a párnát pedig a Pepcoban vettem. Időközben kifestettük a szobám, meg teljesen át is rendeztük, vettem új ágyat, amin a pingvinek is bőven elférnek, valamint hogy ne legyenek annyira üresek a falak kicsit díszítettem is. :)

 Róla már láthattatok bejegyzést, őt is most sikerült beszereznem, így végre már tudom hova pakolni a körmös dolgaimat. :)

 Múlthét vasárnap volt a névnapom, tesóm egy nagyon kreatív tortát csinált nekem és anyukámnak. A névnapi ajándékok közül pedig nem maradhattak ki a pingvinek és a lakkok sem. :D
Mostanában az idő is nagyon ködös, érdekes, de én szeretem ezt, olyan sejtelmes. :) Tegnap pl álltam a buszmegállóban és vártam a buszt, közben nyomkodtam a telefonom és láttam, hogy már csatlakozik a busz wifijéhez, de a buszt még sehol sem láttam a nagy köd miatt. :D

Van, amikor szombaton is muszáj dolgozni, olyankor reggel egy jó kis sétát meg kell tennem a buszmegállóig, közben készültek ezek a képek. :D

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés: