TESZT | Born Pretty Store nyomdalemezek BP-L010, BP-L023, BP-L008

Mára rögtön nem is 1, hanem 3 manikűrrel készültem nektek. A Born Pretty Store lemezeit nagyon szeretem és elég sok a kívánságlistás náluk. Az összegyűlt pontjaimból rendeltem a múlt hónapban hármat is akciósan, ezeket szeretném megmutatni most nektek. :) (Ha jól láttam most is akciósak, így érdemes lecsapni rájuk, ha még nem tettétek volna meg.)


A lemezek szép papírtokban érkeznek, egy műanyagra ragasztva, így az oldalak nem vághatják meg az ujjainkat. A minták mérete a MoYou normális és XL-es minták között van, vagyis nagyobb és kisebb körmökön is jól kihasználható. 14 nagyobb, egész körmös és 7-9 kisebb minta található rajtuk. Picit nekem sekélyek, ezért lassabban száradó lakkot használok hozzájuk. :)


A 012-es lemez tele van azték és indiános mintával. Nekem nagyon tetszik, jól kihasználható és nagyon szép stamping decal matricákat lehet velük készíteni. A kedvencem a zsiráfos és az elefántos minta, na meg az álomfogó. :) A nyomdapárna kicsit hiányosan vette fel a mintákat, kicsit zavaró tud lenni, de így olyan, mintha egy kis mélységet kapna a minta. :) INNEN tudjátok megrendelni.
 






A 023-as lemez nagyon édes, tele süteménye, és gyümölcsös mintákkal, amik minden évszakban jól kihasználhatóak. A kedvencem a forrócsokis, a candy cane-s és az ananászos minta. Szintén kicsit hiányosak a minták, viszont itt sem zavaró szerintem, a kávészemeknek kifejezetten jól áll. A karácsonyi időszakban viszont fogjátok még őt látni, már van is egy ötletem vele. :)  INNEN tudjátok megrendelni. :)







 És végül, de nem utolsó sorban a 008-as, arab mintákat tartalmazó lemez. Sokáig nem tetszett, de annyira jó manikűröket láttam ilyen mintákkal, hogy végül beadtam neki a derekam. Vele szerintem tavasszal fogtok még találkozni, stamping decalhoz szintén ideális. :) INNEN tudjátok megrendelni.







Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Hú a 012-es lemez nagyon tetszik:O szép lett a mani is vele:)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a lemezek csodaszépek! Ha választanom kéne, azt hiszem ,a harmadikra tenném le a voksom. :3

    VálaszTörlés
  3. Szépek ezek a manikűrök, nekem az első különösen tetszik. Hát a BPS lemezekhez nem jó minden lakk, ezt már én is tapasztaltam, néha másik nyomdázó kell, mintafüggő.

    VálaszTörlés
  4. A harmadik manikűr tetszik a legjobban! *_*

    VálaszTörlés
  5. Annyira jók ezek a nagy lemezek. :3 Mind a három megvan nekem is. Bár még nem sokszor kerültek elő. :D

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés