NOTD | rókás

Mikor megjelent a MoYou Enchanted kollekciója és amikor megláttam, hogy pingvineket is ábrázolnak egyes lemezek, már akkor tudtam, hogy nekem bizony meg kell rendelnem a 06-os számút. Nem csalódtam ismét, rendelés után egy héttel már kezemben is foghattam a lemezt.


Ki is nyomdáztam gyorsan őket egy papírra, hogy ti is lássátok milyen aranyosak a minták. Az XL-es változatot rendeltem meg, mert nagyon nagyok a körmeim és a másik kicsi lenne rá. A lemezen 12 féle állatos minta található, köztük pingvines, rókás, baglyos, bálnás és egyéb figurákkal. A pingvinek fogtak meg benne először, de az alsó sor legutolsó mintája teljesen úgy néz ki, mintha a mi két kutyánk lenne, na meg az alvó róka is hasonlít rájuk, mert ő is így alszik. :D
Ma egy őszies manikűrt hoztam nektek, aminek főszereplője a rókás minta. Egy másik MoYou lemezt, mégpedig a Mother Nature 07-es lemezét is segítségül hívtam. Minden mintából matricát csináltam és így vittem fel őket a barnás alapra. Sajnos elég bubis lett néhol a felület, egyszerűen nem sikerült szépen felrakosgatnom őket. A leveleket különböző finisű lakkokkal festettem ki, az összhatás nekem még is tetszik. :)












Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. A leveles lemez nekem is megvan, a másik meg annyira bájos :) Nagyon tetszik a mani!! Nekem a 16-os lemez van meg ebből a kollekcióból, már kipróbáltam, télre szuper lesz.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki minták vannak a lemezen. A mani ismét csodás lett :-)

    VálaszTörlés
  3. Az alvó róka annyira aranyos! Nekem a kiscicák jutnak róla eszembe, ők is így szoktak aludni. (-:

    VálaszTörlés
  4. Cuki lemez, a mani meg szép lett :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók így együtt ezek a színek és minták!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cuki! Örülök, hogy rókás manit hoztál, nekem pont ez a kedvenc mintám a lemezről. :3

    VálaszTörlés