Manikűrvadász XXI.

Ismét elárasztjuk a blogszférát a vadász lányokkal, hiszen a már jól ismert manikűrvadász legújabb fordulójában szokásomhoz híven ismét részt vettem. A háziasszonyunk ezúttal a kedvezményezés kitalálója, Bella.



A mostani fordulóban Lollit kaptam páromnak, aminek nagyon örültem, hiszen tőle még nem vadásztam. Gyorsan át is néztem a blogját, kiválasztottam 4 lehetséges manikűrt, amiből végül erre a fekete-fehér virágos körömre esett a választásom. Alapnak én is egy nude színű lakkot választottam, amire aztán egymozdulat virágokat festettem. Jó volt végre szabad kézzel alkotni, bár mostanában elég sűrűn szeretek a saját kezemre hagyatkozni. ;)









Nektek hogy tetszik? :)

 

Share this:

CONVERSATION

32 megjegyzés:

  1. Jujj de szépet csináltál! Szuper lett! :))

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett, nagyon nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Ismét nem csalódtam benned, imádom a manikűrjeidet :))

    Niki (Lakkjegyzet)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett a virág!! nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  5. Whao! csodás lett! Az eredeti is gyönyörű! *.*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett a te válltozatod is.

    VálaszTörlés