DIY | hogyan készíts egyedi telefontokot?

Ma egy rendhagyó bejegyzés következik a blogon, illetve nagyon nagyon régen volt már hasonló, de azt nem mondanám jónak... :D
Sokan írtátok már nekem, hogy szeretnétek DIY posztokat is látni, így hát úgy döntöttem, ha nem is rendszeresen, de néha-néha hozok nektek egy-egy ilyen bejegyzést. A mai project végkifejletét már láthattátok Instagramon és a blog Facebook oldalán is, most néhány szóban szeretném nektek leírni, hogyan is készítettem, hátha kedvet kaptok hozzá, de mivel hamarosan itt a karácsony, így ajándékként is szóba jöhet. :)


Amire szükséged lesz:
-szilikonos telefontok, de a műanyag is megteszi

- akril festék
- különböző színű körömlakkok
- ecsetek


A telefontokon én ebayről rendeltem, szerintem onnan lehet a legolcsóbban beszerezni, ha jól emlékszem 300-400 ft körül vettem. Fehér színűt választottam, hiszen ezen mutatnak legjobban a színek. Először egy reszelő segítségével kicsit felbolyhoztam, lemattítottam a felületét, hogy jobban tapadjanak rá a lakkok. 
Tudjátok én nagyon körömlakkmániás és pingvinimádó vagyok, ezért mindenképpen ebben a témában gondolkoztam a tokot illetően, de szerintem bármit ki lehet találni rá, a mintáknak csak a képzelet szab határt. 
Szóval előszedtem pár márkától 1-1 körömlakkot, majd a fekete akrilom segítségével elkezdtem a minták körvonalait megrajzolni. Először próbáltam ceruzával és tollal is rajzolni, de a ceruza nem fogott rá, a toll pedig nem mutat szépen rajta. A lány pingvint úgy csináltam, de utána sajnos a kék toll elég sok helyet át- és kilátszott.


A körvonalak után jöhetett a minták kitöltése. Szeretem a rózsaszínt, így ebben az árnyalatban gondolkoztam, na meg persze került hozzá egy kis arany és ezüst is. Kétszer mentem át az üvegeken a lakkal, hogy szépen befedjék a fehér alapot.


Miután megszáradt, jöhetett ismét a fekete akril, amivel kitöltöttem még a hiányos részeket és rárajzoltam a lakkokra a feliratokat. Ez volt talán a legnehezebb része. Nagyon üresnek éreztem így még az egészet, ezért a szélére indamintákat rajzoltam, ez a pepecselés vett el a legtöbb időt, kb 1-1,5 óra alatt csináltam meg, a végén már a kezem is begörcsölt, de szerintem teljesen megérte. :)
Végül teljes száradás után lefixáltam két réteg színtelen lakkal. Amire itt figyelni kell, hogy rugalmas lakkal fújjátok le. Én sajnos nem jó lakkot használtam hozzá, és mivel a múltkorában elég sokszor levettem a telefonomról a tokot, kicsit megkopott a China Glaze kupakja, de már orvosoltam is a hibát. :)


Mióta megcsináltam, csak ezt a tokot hordom, tökéletesen passzol hozzám mind a minták, mind a színek szempontjából. Nővéremnek is kell majd csinálnom egy sütis, muffinosat, ha gondoljátok majd arról is hozok képeket. :)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyi vagy! Nekem nagyon tetszik! Kíváncsian várom a muffinosat is. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, ügyes vagy! :) Én öngyújtókat szoktam hasonló módon festeni a barátaimnak. :)

    VálaszTörlés
  3. Baromi jó lett! Tényleg tisztára mannás lett! :3 Én nagyon szívesen megnézném a tesódnak készített telefontokot is! Sőt, igazából már alig várom, hogy azt is lássam, remélem, hozol róla képet nekünk.
    Én a régi telefonomat festettem ki, az bírta vagy 4-5 évig. :) Ezen a mostanin is nagyon gondolkodtam már akkor, mikor megkaptam, csak az a gond, hogy Vodaphone márkájú, így nem nagyon lehet rá szilikontokot venni, a mostani gyárit meg nincs szívem befesteni. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper,tetszik. *-* A muffinosra is kíváncsi lennék :)

    VálaszTörlés
  5. Mekkora ötlet! Zseniális. Szupercuki lett! :D

    VálaszTörlés