LAKKTESZT | Rival de Loop Young Glitter Nails - #04 Million diamonds

Még nyáron sikerült beszereznem a lakkot, viszont egész idáig várt a bemutatásra. Mindig találtam valamit, amiről szívesebben írnék, viszont most, így a tél közeledtével szerintem aktuálissá vált ennek a színnek a bemutatása. :)


Az márka lakkjairól csak áradozni tudok, ár/érték arányban a legjobbak a drogériás márkák kínálatai közül. Egyszerű, letisztult üveg és felirat, lekerekített ecset, ami a kedvencem. Szeretem a glitteres lakkokat, ezüst színűből több is van és ilyenkor télen előszeretettel használom is őket. A Million Diamonds nevű lakk tele van két féle méretű ezüst glitterrel és ha még ez nem lenne elég, pelyhekkel is meg van bolondítva, ami fénytől és alapszíntől függően kékes, rózsaszínes és narancsos színekben játszik. Fedőlakként és önmagában is használható. Fekete és fehér alapon próbáltam 1-1 rétegben, de 2 vastagabb, vagy 3 vékonyabb rétegben tökéletesen fed önmagában is. A glittereket szerencsére nem kell halászgatni, viszont felvitelkor szépen el kell egyengetni, hogy egy helyre ne kerüljön túl sok belőlük. :)










Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  2. Én nemrég vettem meg... :D Annyira jól néz ki az üvegben, de felkenve még nem találtam ki hogy mivel kombináljam, hogy hasznosítsam. :D

    VálaszTörlés