SZEMÉLYES | munkáim II.

Gyorsan telnek a hónapok és hihetetlen számomra, hogy már több, mint fél éve dolgozok a jelenlegi munkahelyemen. Imádom a munkám, nagyon szeretem csinálni, bár elég sok buktatója van a dolognak és néha úgy érzem legszívesebben feladnám, de egyenlőre kitartok, bár az még egyenlőre kérdéses, hogy meddig...


Ismét hoztam pár képet a munkáimról, a teljesség igénye nélkül. Így visszanézve, szerintem egyre többet fejlődök, bár még mindig van hova, bár én tipikusan olyan személy vagyok, aki soha nem lesz megelégedve a saját munkájával. A nyomdamintáimat még mindig nagyon szeretik, de mostanában egyre többet festek szabad kézzel is, bár magamnak még mindig szebben meg tudom csinálni a szabad kézi mintákat, mint másoknak. :D


 Néhány építés és persze színátmenetek, ami az örök kedvenc számomra, mindig örülök, 
ha valaki ombrés körmöt kér. :)


 Saját köröm megerősítése zselével. Az utolsónál a lenövést ne nézzétek, 
csak a téli mintákat szerettem volna gyakorolni, kolléganőm volt a modell. :)


A franciát még mindig nagyon szeretik és én örülök neki, ha valaki eltér a megszokottól. :)


 A pálmafásat még a nyáron csináltam, mindegyik saját köröm, géllakkal. 
Néha úgy megörülök, mikor ilyen szép körmű lányok jönnek hozzám. :D


 A két kedvenc színátmenetem, az alsó jobb oldali szintén nyomda, a bal oldalit pedig 
anyának csináltam itthon, mert néha ha szabadnapos vagyok, akkor is dolgozom. :D


És az utóbbi hetek kedvencei. Örülök, mikor évszaknak megfelelő körmöket kell csinálnom, a jobb felsőt anyának csináltam, az egyik kedvencem lett. A bal alsót kolléganőmnek csináltuk, csapatmunka, mert másik kolléganőm festette ki neki én pedig nyomdáztam. :D

Nektek melyik tetszik legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Jaj mennyire szépek *-* Az a fűzős,meg a szarvasos nagyon imádni való *-* Mikor műkörmöm volt,mindig ezt szerettem benne,hogy szép mintáim voltak mindig ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyi vagy! Az őszi színvilágot szeretem most éppen, úgyhogy nekem a két legalsó a favorit :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű munkáid vannak! Az utolsó előtti nude-fekete a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszépek egytől egyig, le a kalappal :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinik. Van olyan manikúröd, amit már Instáról lementettem. :)

    VálaszTörlés
  6. De szépek! A pasztell kék-rózsaszín, a baglyos és a leveles a végén a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép az összes! :) A pink meg a kék átmenet a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  8. De szépek! Nekem az utolsó blokk a kedvencem most innen :)

    VálaszTörlés
  9. Túl sok szép körmű nő fog már rohangálni Miskolcon... :D

    VálaszTörlés