LAKKTESZT | ILNP - Kaleidoscope

Ma az egyik legnagyobb álomlakkomat szeretném nektek bemutatni, amit Erzsitől sikerült bezsákmányolnom egy blogsale keretein belül. Innen is nagyon szépen köszönöm neki. :)



Mikor az ILNP elkezdte gyártani a pelyhes lakkokat, már akkor is teljesen beléjük voltam szerelmesedve. Az egész kollekcióba. Ha egyet kellett volna közülük választanom, képtelen lettem volna rá. Nagyon megörültem, mikor a nyári kollekciójukba belekerült egy olyan csoda, ami minden vágyamat kielégíti, olyan, mintha az összes pelyhes lakkot egy üvegbe próbálták volna beleönteni. Sajnos hiába vagyok nagy lakkmániás, nálam is van egy lélektani határ, ami felett nem igazán szoktam lakkot venni, kivéve 1-2 darabot, ami tényleg nagyon tetszik és kihagyhatatlan. Így voltam ezzel is, aztán amikor megláttam, hogy Erzsi el akarja adni, rögtön, gondolkodás nélkül lecsaptam rá. 
A márkától ez az első lakkom, imádom az üvegét, a gumis kupakját, egyszerű és kifinomult. A Kaleidoscope pelyhei a szivárvány összes színében pompáznak, élőben sokkal szebbek, mint a képeken. Fekete és fehér alapon próbáltam őket, mattítva és fedőlakkal is. 1-1 rétegben kentem fel őt az alapra, mert félek, hogy gyorsan el fog fogyni. Önmagában is használható, de az előbbi okokra hivatkozva nem próbáltam úgy. :D

















Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvenc pelyhes lakkotok? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Feketén mattul tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is feketén, mattan tetszik a legjobban! :)
    Viszont ez valahogy számomra nem az a lakk, amiért megadnám amennyit kérnek érte. Sebaj, végre van olyan lakk is, amit nem akarnék megvenni :D

    VálaszTörlés
  3. Fekete alapon valami csodás! Sokáig meg akartam venni, aztán rájöttem, hogy ez hozzám túl színes, de rajtad szuperül mutat :)

    VálaszTörlés
  4. Jól néz ki :) Nekem a világoson tetszik jobban :)

    VálaszTörlés