NOTD | virágos

Ismét virágos manikkal készültem nektek, ráadásul ma nem is egyel, hanem rögtön kettővel. Közben megérkezett a tesztcsomagom a Born Pretty Store-tól is, így a benne lapuló mintalemezt is teszteltem. Gondolom ebből már kitaláltátok, hogy bizony nyomdázott körmökről lesz ma szó. :)


Kicsit a lemezről:
9 féle mintát tartalmaz, szerintem jól kihasználható a kedvencem a tollas és a legfelső virágos minta. A minták szép mélyen vannak karcolva, így a nyomdázás is könnyű, nem kell velük szenvedni, mint pl az Essence lemezeknél.Lentebb láthatjátok a mintákat papírra nyomdázva. INNEN tudjátok megrendelni, ha esetleg megtetszett nektek. :)


Két manikűrt is csináltam vele, mind a kettőhöz virágmintát használtam. A második nekem jobban tetszik, ahhoz stamp decal technikát alkalmaztam. :)







Ne felejtsétek el a kódomat használni, ha rendelni akartok, hogy 10% kedvezményhez jussatok. :)


(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet!)

Nektek melyik manikűr tetszik jobban? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Mindkettő szuper :) Az elsőnél a minta jól mutat a lakkon, a másodiknál a technika tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Mind a kettő nagyon szép, de talán az első felé jobban húz a szívem :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem most a fekete alapon az a lilás glitter a kedvencem. :3

    VálaszTörlés