NOTD | glitter sandwich

Mára egy nagyon színes, nyárias manikűrrel készültem nektek. Régóta szerettem volna már ilyen élénk, matt glittereket szerezni, de eddig sehol sem találtam. Nemrégiben jelent meg a Born Pretty Store kínálatában, ezért nagyon megörültem, mikor kiválaszthattam a tesztelni való darabok közül.


Nagyon nagyon kíváncsi voltam már rá élesben is és kicsit sem csalódtam benne. A kis tégely kisebb és nagyobb kör alakú, matt, neon színű glittereket tartalmaz. A körmeimen kétféleképpen is kipróbáltam, fehér alapra pakolgattam fel őket és a glitter sandwich technikát is kipróbáltam végre. Csak azt tudom mondani, hogyha régóta fáj a fogatok ilyen glitterere akkor nyugodtan rendeljétek meg, nem fogtok benne csalódni. Ha időm engedi, majd körömlakkba is szeretnék keverni belőle, meglátjuk majd ott hogy viselkedni, de szerintem nem fogja leoldani a színt róla a lakk. :)
INNEN tudjátok őt megrendelni, az ára kicsit húzós, de szerintem megéri. :)








Ha szeretnétek a vásárlásnál 10% kedvezményt kapni, akkor használjátok a kódomat. :)


(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtatja meg a róla alkotott véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

14 megjegyzés:

  1. Nekem eszméletlenül tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Amikor megjelent a BPS kínálatában ez a neon matt csoda, azonnal felfigyeltem rá, de picit sokalltam azt árát :/ Én átlátszó lakkba keverném, mert itthon hiánycikk az ilyen fedőlakk :c Szóval kíváncsian várom, úgy hogy teljesít, nem ereszti e esetleg a színét :) Mert hát annyira csodásak ezek a neon matt glitterek *-*

    VálaszTörlés
  3. Azta *-* hát ez most nagyon megfogott :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon tetszik! Kiváncsi lennék, milyen lesz átlátszó lakkban, mert egy házi fedőlakkot szívesen csinálnék. A glitter sandwich-hez milyen lakkot használtál?

    VálaszTörlés
  5. Ezeken a glittereken már én is gondolkodtam, nagyon tetszik. Sandwichként jobban tetszik egy picit, de lehet csak azért mert úgy egyenletesebb a felülete. Köszi a tesztet, szerintem én is beszerzem.

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon vagány lett, és tényleg nagyon nyárias. :)
    Az ügyességed mellett a türelmed is nagy lehet, de megérte. :)
    Azok a színes glitterek aminél nem tüntetik fel, h nem oldódik a színük általában a fedőlakkokban pár nap után feloldódik a színük.

    VálaszTörlés
  7. Ezzel a glitterrel én is szmeezek, és most abszolút meggyőztél, hogy vegyek belőle én is egy tégellyel!

    VálaszTörlés
  8. Hát szendvicsezve valami eszméletlen jól néz ki. Nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés