júliusi körömkihívás - 1. narancs/citrom/lime

Hamar eltelt a nyár első hónapja, de itt a július és ismét egy izgalmas körömkihívással várlak titeket. A témák nekem nagyon tetszenek, már mindegyikre van tervem. Legelőször egy kis narancs, citrom, lime kombinációt mutatok nektek. :)



Aki már régebb óta olvasóm, az tudja milyen őrült tudok lenni és milyen hordhatatlan körmöket vagyok képes csinálni és sokszor napokig rajta hagyni a dizájnt. Most sem volt ez másképp. Alapnak narancssárga, citromsárga és zöld lakkokat használtam, amire hasonló színű japán flittereket, kaviárokat és köveket rakosgattam, na meg persze nem maradhatnak ki a kis gumigyümölcsök sem a sorból. A manit 3 napig hordtam, olyan jól beleillesztettem a lakkba a kis díszeket, hogy egyetle darab sem esett le. Sajnos le kellett mosnom, de még vagy egy hétig elbírtam volna magamon viselni. :D







Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

20 megjegyzés:

  1. Még hogy hordhatatlan??!! Ez eszméletlen jóra sikeredett. Gyönyörű... *-* ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :$ hát sokak számára már extrémnek mondható. :)

      Törlés
  2. Komolyan leesett az állam, ez valami fantasztikus lett!!! *.*

    VálaszTörlés
  3. Huuu. Próbálom becsúkni a szám csak nem megy...:P
    Ez fantasztikus! Kb. 5 perce csak bámulom a képernyőt, hogy ezt hogy és mivel és hogyan?
    azta :O *.*
    Minden elismerésem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :$
      ha szeretnéd, csinálok róla step by step-et. :)

      Törlés
  4. Habár az én ízlésemnek ez már sok, de mégis tetszik, nagyon jól összekombináltad a sok különböző díszítést, jól mutatnak együtt :)

    VálaszTörlés
  5. Úúúúúúúúúúúúúúú de gyönyörűűűűűűűűűűűűű!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki! (-: Magamon nehezebben képzelném el, de valahogy olyan ízéses lett!

    VálaszTörlés
  7. fú, kemény, nagyon király!! :)

    VálaszTörlés
  8. Hát ez valami eszméletlen gyönyörőre és extrémre sikeredett. Nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett! :D Először én is hasonlót szerettem volna, de aztán rájöttem, hogy lusta vagyok minden körmömre gumi díszeket tenni, ha úgyis egyből lemosom... :D Mert engem roppant mód idegesítenek a kiálló izék. Nem is értem hogy rakod fel úgy őket, hogy ne essenek le napokig...

    VálaszTörlés