lakkteszt | Nails Inc.

Mára egy gyönyörűséges lakkot hoztam nektek, amit Rékától szermányoltam még a bloggertalin. Ezúton is nagyon köszönöm neki. :)
Az ezüst testvérkéje már régóta a készletemben van, róla ITT olvashattatok és mivel őt imádom, így kíváncsi voltam hogy mit tud az arany társa. :)


A lakk a Kate Spade kollekciónak egyik tagja, neve Uptown Glamour. Már az üvegben is nagyon megtetszett a színe, ilyen színű lakkom még nem volt eddig. Bár nem vagyok oda az aranyért, ez a lakk teljesen megfogott. *-*
Már egy rétegben szépen fed, de két rétegben adja ki a gyönyörűséges színét, nagyon nagyon gyorsan szárad és sajnos picit csíkozódik is, ja meg nagyon kihangsúlyozza a körömhibákat, viszont ezek ellenére még mindig fantasztikus lakknak tartom. :)






Nektek hogy tetszik? Szeretitek az arany lakkokat? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Ebböl a kollekcióból az ezüstös van meg nekem és imádom. Biza az Uptown Glamour is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Ebböl a kollekcioból az ezüst van meg nekem és imádom, de biza a Uptown Glamour is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Használd egészséggel. ;) Az én körmeimen förtelmesen nézett ki, de rajtad kifejezetten tetszik!

    VálaszTörlés