körömmargaréta gyakorlások IV.

Mára egy kis kreatívoskodással készültem nektek, mégpedig 20 féle mintával, amiket körömmargarétára festettem. Az összefoglaló téma, ha már a nyárnál és a kihívásoknál járunk a gyümölcsök és a zöldségek. Nagyon szerettem őket megfesteni, a zöldséges minták biztosan fognak még visszaköszönni a saját körmeimen is. Vannak persze felismerhetetlen gyümölcsök, pl a málnát nem egészen így terveztem, de így jött össze. :)







Melyik a kedvenc gyümölcsötök/zöldségetek? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Fantasztikusak lettek, hihetetlen miket tudsz alkotni a körömlakkokkal :)

    VálaszTörlés
  2. ezek nagyon guszták lettek, szerintem a málna is teljesen rendben van:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik mind <3 , ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Még hogy kicsit felismerhetetlenek...ezek elképesztőek! :)

    VálaszTörlés
  5. A répák nagyon cukik! ^^ A banános is tetszik, a dinnyés is ötletes, az eper, ananász vagy a citrom pedig jöhetne akár most rögtön a körmömre. :) Az áfonyán kicsit gondolkodni kellett, viszont a tök és a paradicsom(?) közöttire nem jöttem rá. Hacsak nem lilahagyma. :D

    VálaszTörlés
  6. A paprikás és a paradicsomos nagyon jó lett. :D

    VálaszTörlés