lakkteszt | Lora

A Lora mostanában teljesen megújult mind kívülről, mind belülről. Eddig nem nagyon figyelgettem a lakkjait, viszont most kidobtak 3 olyan lakkot a kínálatukba, amire érdemes felfigyelni. A fehér glitteresről ITT, a színes glitteresről pedig ITT olvashattatok. A mai lakkot már kb másfél hónapja keresem, de egyik boltban sem találtam. Aztán múlthéten írt nekem Bree, hogy találkozott velük az egyik Goods Marketben, másnap munka előtt rohantam is megvenni. :)



Nagy meglepetésemre erről a lakkról (is) csak jót tudok mondani. Először nem hittem el, de tényleg nagyot változott a Lora. Bár az illatával még mindig vannak gondok, viszont ahogy az üvegen is írják, gyorsan szárad. Nem azt mondom, hogy hip-hop, na de órákat sem kellett várni, nekem kb fél óra alatt kopogósra száradt a 3 réteg.
Ez a csodaszép lakk rózsaszín jelly alapú, amiben fehér és piros picike glitterek úszkálnak. Akár a Golden Rose Jolly Jewels 109-es lakk dupja is lehet, hisz egy az egyben ugyan az, csak olcsóbb változatban (195-215 Ft körül mozog). Nekem a jelly alap miatt 3 rétegben fedett tökéletesen, a száradási idejéről pedig már írtam. :)
A lemosása picikét macerás, de ha pár mp-ig rajta hagyjuk a vattakorongot, hipp-hopp lejön.
Összességében én nagyon pozitívan csalódtam a Lora lakkokban, biztosan fogtok még más egyszerűbb színről is olvasni, mert kíváncsi vagyok, hogy a többi árnyalat is változott-e. :)
Az üvegéről még annyit szeretnék, hogy kicsit furcsa nekem, de ettől egyedi, az ecsete pedig lapos, nagyon szépen lehet vele dolgozni. :)







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Ez egy az egyben GR, nekem az van meg, és szintén 3 réteges!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a lakk is. Mostanában én is rá vagyok kattanva nagyon az új lora lakkokra. Főleg a fehér lakkjára, ami már egy rétegben jól fed. :)

    VálaszTörlés
  3. Még vagy 2 hónapja vettem meg, de nem próbáltam. Nos, 10 perce a lábamon díszeleg. :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik ez a lakk. Bár macera a lemosása. :D :(

    VálaszTörlés
  5. tényleg teljesen olyan, mint a GR, nekem is az van meg:)

    VálaszTörlés
  6. Holnap utazok Tatabányába és remélem, hogy fogok találni ilyen gyönyöru szép körömlakkot. Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Mostanában próbáltam ezt megszerezni, a tej csillámos után, de most meg már nem kaptam a piacon.
    A manóba, hogy nem vettem meg ezt is akkor... :( mmm
    Gyönyörűséges! :))

    VálaszTörlés