NOTD | holo nyomdás

A közeljövőben valószínűleg el fognak szabadulni a nail artok a blogon, ugyanis mostanában nem tettem és előreláthatólag egy ideig nem is tervezek szert tenni új lakkokra és az új munkahelyemnek is köszönhető ez. Igen, dolgozok így nyáron jól jön egy kis plusz pénz. Egy hamburgeresnél dolgozok a konyhán, munkámból adódóan kb 2-3 naponta festem a körmöm. (eddig ez 4-5 nap volt) Kicsit meg is viselte őket az első pár nap, így kénytelen voltam zselével megerősíteni őket, remélem kibírják épségben ezt a bő másfél hónapot még. :)
Visszatérve a körmömre, amennyire nem szerettem a holo lakkokat, most annyira használom őket. Nem tudom mi van velem, mostanára már egészen megbarátkoztam velük. :)


Alapnak a Moyra 43-as lakkját használtam, amire a Holographic kollekció 251-es lakkjával csináltam a pöttyöket és természetesen nyomdáztam. A rózsás minta Pet'la lemezéről való. Az eredménnyel nem igazán vagyok megelégedve, nem látszanak olyan erősen a rózsa körvonalai, mint ahogy gondoltam, na meg persze mikor fényképeztem, a napocska is elbújt. :(


Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

14 megjegyzés:

  1. Csodás lett a nyomdázás, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos a Moyra holo lakkok szépsége csak napfénynél az igazi, de szerintem így is nagyon szép ez a manikűr is :)

    VálaszTörlés
  3. Húú nagyon szép! Nálam abszolút teli talált ;)

    VálaszTörlés
  4. Ohhh, én nekem még nem sikerült holo körömlakkokat vásárolni a Moyrátol, pedig annyira szépek! A rozsák gyünyörüek'

    VálaszTörlés
  5. Jól néz ki! :)
    Nekem is épp rózsás körömnyomda van a körmeimen :)
    A Bundle Monster 2012-es szériájában is van egész körmös rózsaminta, abban kicsit vastagabbak a rózsaszirmok

    VálaszTörlés
  6. Szerintem elégedett lehetsz nyugodtan :) Gyönyörű lett *-*

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép, igazán tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól eltaláltad a színek és a minták kombinációját!

    VálaszTörlés