lakkteszt | BYS

Ma egy ősrégen hozzám került lakkot hozok nektek, amit még a márciusi bloggertalin sikerült Timitől bezsákmányolnom, de azóta el is felejtődött, pedig már egy pár hónapja be van fotózva. Viszont mivel mostanában nem vettem lakkot, így gondoltam most megmutatom nektek. :)


A BYS márkáról nem sok helyen olvastam eddig, pedig elég jó lakkjaik vannak és árban is megfelelőek. Nekem már van 3 lakkom is a márkától eddig csupa jó tapasztalattal és benne sem csalódtam. Ez a lila lakkocska a 192-es számot és a Mauve in on up nevet kapta. Krémes állaga van, könnyű a felvitele és már két rétegben tökéletesen fed. A száradásával sincs semmi gond. Ilyen árnyalatú lila még nem volt a készletemben, ezért örültem, hogy szert tettem rá. :)





Ti szeretitek a lila színt? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés: