NOTD | ornamentikus

Hú mostanában tényleg nagyon sok manikűr van a blogon, de hát új lakkot nem nagyon szereztem be mostanában, a körmömet meg folyamatosan csinálom. Mára két nyomdázott manikűrt is hoztam nektek.



A mai bejegyzés főszereplője a Born Pretty Store kínálatában található meg. Nem, ezt most nem tesztelésre kaptam, drága nővérem rendelte meg, annyira tetszettek neki rajta a minták. Na most... az oldalon található lemezekkel eddig semmi gond nem volt, ezzel sincs semmi, a minták szépen mélyen barázdáltak és nem mellesleg nagyon szépek. Lentebb láthattok az összes mintáról nyomdázott képet. Ha szeretnétek megrendelni, INNEN megtehetitek. ;)

Az első manikűr semmi extra, kis nude, fekete. A másodikban pedig egy újdonságot próbáltam ki, mégpedig a sheer tints technikát, vagy lakkot ki hogyan ismeri. Nem tudom mennyien olvastátok, láttátok, hogy az OPI kihozott egy kollekciót, mégpedig a Sheer tints-et, amiben átlátszó színes lakkok kaptak helyet. Először kicsit sem mozgatta meg a fantáziám, aztán amikor láttam róluk swatch-okat, egyre jobban elkezdtek érdekelni. A végső löketet Ági fake OPI sheer tints bejegyzése adta meg, amikor is eldöntöttem, hogy én is megcsinálom ezeket a kis csodákat. Még csak feketével próbálkoztam, de biztosan fogok még több árnyalatot is keverni. Na ennyit erről, nézzük a képeket. ;)










Ha szeretnétek ezt a csodás lemezt megrendelni, használjátok hozzá a kódomat, amivel 10% kedvezményben részesültök. :)




Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Az első nagyon tetszik, szép lett! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az első tetszik! A második olyan kis gót köröm lett :)
    Nekem vegyesek a tapasztalataim a BPS lemezekkel, mintafüggő, hogy melyiket hogy sikerül felvenni, mintha nem lenne mindegyik minta alaposan kivésve. Ennek ellenére mégis kinéztem egy-két újabb lemezt, próbálkozom tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik. :)
      nekem eddig 2 van tőlük, egyikkel sem volt még baj. :)

      Törlés
  3. Az első igazán szép lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Az első olyan finom és elegáns :)

    VálaszTörlés
  5. nekem a második mani jobban tetszik. jók ezek a goth kicsit elvontabb manik. :)

    VálaszTörlés