júliusi körömkihívás - 5. ananász

Gyorsan telnek a napok, máris elérkeztünk a júliusi körömkihívás utolsó előtti állomásához ahol most az ananász került előtérbe. Személy szerint én nem nagyon vagyok oda ezért a gyümölcsért, de azért csak megeszem. :)


Ha ananász, akkor egyértelműen a sárga, a zöld és a barna szín jut eszembe. Most a sárgát helyeztem előtérbe, ugyanis 3 körmöm a Lovely sárga homoklakkját kaptak alapnak. Olyan régen használtam már ezt a lakkot, hogy el is felejtettem, hogy van ilyenem, viszont most nagyon jól jött. Magában nekem most kicsit kevés volt, így feldobtam egy arany glitteres lakkal. :) A maradék két körmöm természetesen kicsi ananászokkal pingáltam tele, remélem azért felismerhetőek lettek. :)




Ti szeretitek az ananászt? :)


Share this:

CONVERSATION

14 megjegyzés:

  1. Szuper lett az ananász, de nekem most ez az aranyozott glitterbomba tetszik a legjobban, wow *.*

    VálaszTörlés
  2. Hát ez imádni való. Nagyon tetszik hogy arannyal kombináltad!

    VálaszTörlés
  3. Nem is gondoltam volna, hogy egy homokhatású lakk ilyen jól mutat glitteres lakkal! Szuper lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon szeretem az ananászt, egyszer vagy kétszer vettünk olyan igazi nagy ananászt, az is finom volt. Persze a gyümölcssalátába a konzerveset tesszük. :)
    Nagyon tetszik a manikűröd. :))

    VálaszTörlés
  5. Ez az arany sand & glitter kombó nagyon tetszik. Jó ötlet. :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, csodásak a színek, vidám a minta – az egyik kedvencem lett Tőled :-)

    VálaszTörlés
  7. Hát ez nagyon szuper lett! :)

    VálaszTörlés