ManiCute - Pop art

Ismét jelentkezik kis csapatunk, ezúttal egy érdekes témával mégpedig egy újkori képzőművészeti irányzattal, a Pop art-al. Az ilyesmi nem áll messze tőlem, ugyanis 5 évig művészeti iskolába jártam, így nagyon örültem ennek a témának. :)

 
Kicsit a Pop artról:
"Ha a pop-art művész tájképet fest, akkor például az üzemanyagtöltő állomás, közúti jelekkel teletűzdelt út, ha csendéletet, azon konzerv, és Coca-Cola található, az emberi alak pedig filmsztár, pop-énekes, vagy a modern világ valamelyik más eszményképe, képregényhős, a sajtóból vagy a televízióból ismert alak. A valós tárgyra helyezi a hangsúlyt. A pop-art olyan tárgyakat is igénybe vehet, mint például villamos tűzhely, kávéscsésze, vagy rúzs.
A pop-art alapmagatartása hangos, sokszor brutális tiltakozás a modern társadalom elidegenedettsége, a közhelyek uralma, az elcsépelt művészi formák ellen"
(forrás: Wikipédia)

  
Kedvenc művészem Andy Warhol, akinek az életéről filmet is néztünk, akit érdekelnek az ilyesmik, érdemes megnéznie. :)
De most kanyarodjunk vissza, 1000 meg 1000 ötletem volt erre a témára, úgyhogy tuti fogtok még ilyesmi manit látni a blogon, de most végül egy kép adta meg az inspirációt, mégpedig ez:


A színeket és a mintákat próbáltam megjeleníteni a körmömön, szerintem egész jól sikerült, bár nem nagyon vagyok vele megelégedve, mert tudtam volna jobbat is csinálni. Na de majd máskor. ;)




Nektek hogy tetszik? :)



Share this:

CONVERSATION

13 megjegyzés: