e-bayes szerzemények XII.

Időnként elkap az E-bay láz (kb minden héten..), de van amikor sikerül visszafognom magam. Most viszont megint nem tudtam ellenállni pár dolognak, így muszáj voltam őket megrendelni. Nem nagy összegekről van szó, pár százas tételeket választottam. :)


 Nyomdapárna INNEN kb 450 Ft

Már régóta szerettem volt egy ilyen nyomdázó párnát, viszont mivel nem volt rendes lemezem, így feleslegesnek éreztem. Viszont miután nyertem egy Pet'la lemezt, azután rögtön megrendeltem, mert az Essence-s semmit nem ér. Nem csalódtam benne, nagyon szeretem és egyszerű a használata.

 Hello Kitty-s óra INNEN kb 650 Ft

Régóta vágytam már erre az órára, így nem is olyan régen megrendeltem. Minden nap hordom, ami a szíján meg is látszik. de egyébként nagyon szép, egyáltalán nem kínai kinézete van. Szerintem nagyon aranyos. :)

 Tartó edény INNEN kb 325 Ft

Ilyen kis tartóedényt is régóta szerettem volna már, hogy tudjam használni az akrilfestékeimet, mint láthatjátok ezt már meg is tettem. A csomag egyébként 2db kis edényt tartalmaz, csak a másikat nővéremnek adtam. :)

 Ecsetek INNEN kb 230 Ft

 Ecsetek INNEN kb 215 Ft

Ecsetekre mindig szükség van, most kétszer 3 db ecsetet rendeltem díszítéshez. :)

Stiletto tipek (12db)

Őket aukción nyertem meg kb 100 Ft-ért. Nyugi, nem fogom őket hordani, csak díszítéseket szeretnék majd rájuk festeni. :)

Ti miket rendeltetek utoljára? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés: