lakkteszt | Lovely Blink Blink

A nemrégiben megtartott bloggertalin két Lovely Blink Blink családhoz tartozó körömlakkra is sikerült szert tennem. Igazából mikor ideérkeztek hozzánk, nem nagyon foglalkoztam velük és mai napig elmentem mellettük a drogériákban, pedig van 1-2 ígéretesnek tűnő lakk köztük. Ma bemutatom nektek mind a kettőt, úgyse nagyon olvashattatok róluk a blogokon nem is értem miért.




Az Nr. 7-es számú lakk mint a képen láthatjátok piros színű zselés, vagyis nem is zselés, hanem én inkább ilyen kezdetleges homoklakkos alapnak hívnám, vagy pelyhecskés alapnak, nem tudom jobban kifejezni magam, szóval ilyen alapot kapott. Sok sok millió meg egy megszámolhatatlan kisebb nagyobb holo csillám úszkál benne, ami különlegessé teszi a lakkot. (lehet ezért érzem picikét homokos finisűnek?). Mivel a Blink Blink kollekció tagjai fedőlakkok elvileg, ezért fekete, fehér és piros alapra próbáltam őket, de 3 vastagabb rétegben már önmagában is fed, így nekem jobban is tetszik. :)







Az Nr. 2-es szintén ilyen apró pelyhecskés, zselés, kék alapszínű lakk, amiben ezüst hexagon és piros négyszögű glitterek úszkálnak, na meg tele van aprópici ezüst és kék mikrocsillámmal. Szintén fekete, fehér és kék alapra próbáltam és a másik társához hasonlóan ő is jól fed már 3 réteg használata után is akár.



Összességében nekem nagyon megtetszettek, nem kizárt, hogy befogok még szerezni belőlük párat, mostanában úgy is nagyon rá vagyok kattanva a glitteres lakkokra, amik magukban is szépen fednek. :)

Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Pont most akartam írni róluk. :) Szerintem is kevés figyelmet kapnak. :/

    VálaszTörlés
  2. Uramisten, de gyönyörűek *.*

    VálaszTörlés
  3. A te körmödön milyen szépen mutatnak, hány réteg kellett belőlük? Én nekem nem vált be és lassan is száradt az idegesített.

    VálaszTörlés
  4. Szépek, de szerinte ha mindkettőt a színükkel azonos jól fedő alapra keni az ember, akkor elég lehet összesen 2 réteg lakk. Szerintem persze, mert próbálni nem próbáltam :D de a kék nagyon tetszik :3

    VálaszTörlés
  5. A rózsaszín nem rossz, de a kék valahogy nem tetszik. :/

    VálaszTörlés