Manikűrvadász X.

Elérkeztünk a Manikűrvadász jubileumi 10. fordulójához. A háziasszony szerepét Katynek adtam át, aki nagyon megérdemli, hiszen egyik mindegyik fordulóban részt vett. :)
A blogvilágban már ha leírjuk azt a szót, hogy manikűrvadász mindenkinek szerintem egy dolog jut eszébe. Csodálatos, hogy immár mondhatjuk úgy hagyománnyá vált, remélem még sok-sok fordulón keresztül részese lehetek én is. Köszönjük Bellának az egész kitalálójának. :)


A mostani fordulóban páromnak Mátkát kaptam, aki az egyszerű körmök blog írója. Már régóta követem a blogját és nagyon szeretem a manikűrjeit, így nem volt egyszerű választanom közülük. Végül egy nem is olyan rég készült, a nyárindító neon festését választottam. :)
Különösebben nem változtattam rajta, csak egy kis homoklakkot csempésztem bele, mégpedig a Moyra Vivid Sand Green Light árnyalatot. :)

M verziója:

Az én verziómban:



Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

20 megjegyzés:

  1. ezt a manit már M.-nél is imádtam, nagyon csini lett a te változatod is:))

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett. :3 Az eredeti is nagyon tetszik <3

    VálaszTörlés
  3. Jó választás volt, és most kedvet hoztál nekem is valami hasonlóhoz :-)

    VálaszTörlés
  4. Imádom ezt a színösszeállítást! :) Nagyon szuper lett!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz lett ez a manid (is) :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper lett. :) Igazán nyári mani! :)

    VálaszTörlés
  7. Az eredeti manikűr is nagy kedvencem volt, de a te verziód is csodás lett *-* Ráadásul annyira nyárias!

    VálaszTörlés
  8. Mindkét verzió nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. hűű micsoda vibrálás!! *-*

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett! :) Mind a kettő szép! :)

    VálaszTörlés
  11. Jajj, Manna, annyira tetszik a tiéd. *_* És köszönöm a szép szavakat. <3

    VálaszTörlés
  12. mindkettő nagyon vidám és nyárias! :)

    VálaszTörlés
  13. köszönöm lányok, örülök, hogy tetszik nektek. :))

    VálaszTörlés