NOTD | glitter sandwich

A héten már bemutattam egy ilyen manikűrt, mára egy másikkal készültem. A mostani Born Pretty Store- os tesztcsomagomban két glitterekkel teli tégely is lapult, nagyon kíváncsi voltam már rájuk hogyan is teljesítenek. A neon glitterekről ITT olvashattok.


Ez a kis tégelyecske zöld, fehér és kék kisebb, nagyobb hexagon és négyzet alakú, matt glittereket tartalmaz. Nekem ezekről a színekről rögtön a tenger jutott eszembe, így örültem, hogy rá esett a választásom. Szintén fehér alapra és glitter sandwich tecnikával pakolgattam fel a körmeimre. Őket is fel szeretném majd használni körömlakkokhoz, szóval biztosan fogtok még velük találkozni.
INNEN tudjátok megrendelni őket, többféle színben és fajtában, egészen pontosan 8-ban.






Ha szeretnétek a vásárlásnál 10% kedvezményt kapni, akkor használjátok a kódomat. :)




(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtatja meg a róla alkotott véleményemet.)
Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés: