augusztusi körömkihívás felhívás!

Elérkeztük a július közepéhez is, és ahogyan már megszokhattátok, hozom a következő hónap kihívásának témáit. :)
Régebben terveztem egy olyan kihívást, ahol minden hónapban megadok egy várost és arra kell alkotni, aztán eszembe jutott, hogy mivel a nyár sok mindenkinek az utazásról és a lazításról szól, így miért ne lehetne az augusztusi témánk a városok.? Össze is szedtem tehát 6 különböző várost, igyekeztem minden kontinensről választani, de még nagyon sok az eszembe jutott amire jókat lehetne festeni, szóval nem kizárt, hogy lesz még folytatása ennek a kihívásnak. :)


Ha megtetszettek a témák és szeretnétek hozzám csatlakozni, akkor írjatok egy levelet a manna0319@gmail.com címre, vagy megjegyzésben írjátok le az e-mail címeteket, hogy majd el tudjam küldeni nektek az InLinkz kódokat. :)

Share this:

CONVERSATION

14 megjegyzés:

  1. jujj, tetszenek!
    itt az e-mail címem: coffeeismydrug.blogspot@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  2. énis!!! bettynova13kukacyahoopontcom

    VálaszTörlés
  3. Szuper, részt vennék :)
    azrail5.blog@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Ötletes kihívás, jövök én is: sly@tolna.net :)

    VálaszTörlés
  5. Húha, ez nem lesz könnyű... :) Nagyon tetszik az ötlet, majd meglátjuk mit tudok kihozni belőle...
    yndrelian@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Egyértelmű, csatlakozok! :)
    angi9405@freemail.hu

    VálaszTörlés
  7. Úristen ez valami hihetetlen jó ötlet! :) Én is szeretnék csatlakozni! Már pár város körvonalazódik is a fejemben.
    glitterfingersss@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék jelentkezni! *-* e.macsi27@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Nahát ez valóban különleges kihivás, már nagyon kivaáncsi vagyok a munkáidra!

    VálaszTörlés
  10. szia! én is jelentkezek ahogy a júliusira is jelentkeztem :) Nagyon klassz téma :) torteij88@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia! Jelentkeznék én is! noni.1998@freemail.hu

    VálaszTörlés
  12. Örülök, hogy végül ennél maradtál. :D Jövök. thimmykedesign@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. lehet, hogy csak egy-két téma erejéig, de én is jönnék. küldd el légyszi a kódokat :)
    zizitim kukac hotmail pont com

    VálaszTörlés