Colourful NAC - 1. cukorka színek

Az évben úgy döntöttem, hogy a saját kihívásaimon kívül nem veszek részt többen, mert még is így itt van mellette a ManiCute, a manikűrvadász és az LFP, de Timi színes kihívásának nem tudtam nemet mondani. Megpróbálom beosztani az időmet és mindegyik manit ügyesen megcsinálni, nem szeretnék semmivel sem elmaradni. :)



A kihívás első témája a cukorka színek. Emlékszem pont akkor kentem fel a Moyra Sugar Sand Cinema nevű lakkját, mikor a bejegyzést olvastam és amikor ránéztem a körmeimre valamiért a vattacukor jutott róla eszembe. Abban a pillanatban beugrott, hogy mit is szeretnék festeni erre a témára, csupa-csupa homoklakkot használtam, alapnak a már említett Moyra lakkot, amire az Essence 182-es Hello rosy lakkjával festettem a cukorkamintákat. Az összhatás nekem igazából nem tetszik, lehetett volna picit világosabb a lilára festett lakk. :$





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

29 megjegyzés:

  1. De jó lett, nagyon ötletes! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki ezekkel a mintákkal! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett *_* Nekem órákig kellett volna pepecselnem azzal a spirállal.. :P

    VálaszTörlés
  4. Szerintem jó lett, tényleg vattacukros a hatása. :)

    VálaszTörlés
  5. Váóóó, nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jó! A vásárokba kapható cukorkák jutottak eszembe róla:)

    VálaszTörlés
  7. Pislogni is elfelejtettem mikor megláttam a műved, oda meg vissza vagyok, nagyon szép: )

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett! Igazán kreatív megoldás!:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, gyönyörű lett :)

    VálaszTörlés
  10. Szerintem nagyon aranyos. Én nyomdázva se tudnék ilyen csodát alkotni.

    VálaszTörlés