LFP! - VI. - fantázialények

A Lakkozz! Fotózz! Posztolj! kis kihívás, amit a manikűrvadászhoz hasonlóan szintén Isa indított útnak, egyre nagyobb népszerűségben örvend. A 6. forduló házigazdája You You a Marlenka blog írója, aki a fantázialényeket választotta témának. :)


A fantázialények szót elolvasva nekem rögtön az unikornis és a szivárvány jutott eszembe, de szerintem nem vagyok ezzel egyedül. Gondolkoztam is, hogyan tudnám ezt a körmeimen megjeleníteni, de nem sok időm volt vele pepecselni. Aztán eszembe jutottak még a sárkányok meg a tündérek is, de azok valamiért nem állnak közel hozzám, így maradtam a sellőnél. Sellős körmöm már úgy is volt, így gondoltam megint bevetem. 3 Essence lakk felhasználásával készült ez a mani, mégpedig a 151-es We rock the green, 121-es Gold fever és a 171-es Galactic glam árnyalatokkal, na meg persze némi zöld és kékes lila japán flitterrel. Neem, nekem ez egyáltalán nem pepecselős, fél óra alatt száradással mindennel együtt készen voltam vele. :)







Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvenc fantázialényetek? :)


Share this:

CONVERSATION

27 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Nem kis idő lehetett megalkotni :)

    VálaszTörlés
  3. Brutál jó *-* Csak győzzek választani majd Manikűrvadászatra :D

    VálaszTörlés
  4. Hű ez valami csodás lett. *.* Én is sellőset csináltam. :D

    VálaszTörlés
  5. De jó lett! Szinte kiugranak a színek. Persze ennek így semmi értelme, de nem tudom jobban megfogalmazni. :)

    VálaszTörlés
  6. Uhh ezek a színek és glitterek csillámok... *-* csodásak :) *-*

    VálaszTörlés
  7. aaannyira jók a színek*-* az egész egyben, nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett. :) Nekem is a sellő jutott először eszembe. :D De végül tündér lett belőle. Szerintem amúgy sárkánynak is simán elmegy. :D

    VálaszTörlés
  9. szép lett, nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés