lépésről lépésre V.

Már kb egy hónapja adós vagyok ezzel a bejegyzéssel. Most épp itt az ideje, hogy megmutassam nektek, hogy hogyan is csináltam a pillangós körmeimet az áprilisi körömkihívásra. Meg amúgy is régen volt már lépésről lépésre bejegyzés. :)


1. Válasszuk ki a használandó lakkokat. Én alaplakknak körömerősítőt és fehér lakkot használtam, amire 4 féle rózsaszínnel csináltam meg az átmenetet, a mintákat pedig fekete és fehér akril festékkel festettem meg.








2. Készítsük el az átmenetet. A lépéseit most nem írnám le, már volt egyszer róla egy bejegyzés, hogy hogyan is csinálom, elolvashatjátok IDE kattintva.

Szerintem látni könnyebb a következő lépéseket, de azért megpróbálom nektek leírni, bár nem garantálom, hogy érthető leszek. :D


 3. A körmünk függőleges felétől a vízszintes feléig egy negyed elipszis formájú vonalat húzunk.

 4. Ezután a kis elipszisnek "szirmokat" rajzolunk, mintha virág lenne.

 5. A kis "virágmintán" kívül eső részeket kitöltjük fekete színnel.

 6. Mindegyik páratlan számú sziromból végig húzzuk a vonalat.

7. A feketére festett részt fehér lakkal vagy akril festékkel bepöttyözzük. Majd fedőlakkot kenünk rá. :)


Összefoglalva:

Remélem tetszik nektek, ki fogja elkészíteni? ;)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges lett, és remek az összefoglalás! Nem hiszem, hogy elkészítem, hacsak nem szakad rám valami ráérős egész hét, de most épp a lakás tavaszi-nyári selejtezése és takarítása folyik festéssel fűszerezve,így ez még várat magára :-)

    VálaszTörlés
  2. szuper step-by-step lett! imádom az ilyen bejegyzéseidet! :)

    VálaszTörlés
  3. Szèpsèges, de biztosan nem lenne hozzá türelmem:)

    VálaszTörlés