lakkteszt | ??

Ma egy nagyon cuki kis lakkot hoztam nektek, amit amikor megláttam, nem tudtam nem otthagyni. Ez az a tipikus lakk, aminél nem érdekel a minősége, már csak az üvege miatt is megéri megvenni. Egyébként kínai boltban találtam mindössze 250 Ft-ért, e-bayen is lehet rendelni, kb ugyan ennyi pénzért. 



A színválaszték nem volt túl nagy, velem a 70-es számú jött haza, nevet sajnos nem találtam rajta, de gyanítom vagy CR, vagy Charm Limit lakk lehet. Van egy ilyen Aden lakkom is egyébként, nagyon imádom, de lassan kifogyóban van, így hát el kell az utánpótlás. Az üveg egy átlátszó alapot tartalmaz, amiben rengetek kis ezüst glitter úszkál és néha néha, nagyon elszórtan feltűnik 1-1 nagyobb is. Fekete és rózsaszín alapokra próbáltam, már egy húzásra is nagyon sok glittert vesz fel az ecset, a mutató és a kisujjamon egy, a középső és a gyűrűs ujjamon két rétegben láthatjátok. Száradási ideje nem a leggyorsabb, de a gyors szárító fedőlakkok csodára képesek. :)




Szeretitek a csillámos lakkokat? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés: