teszt | Born Pretty Store

A Born Pretty Store munkatársa, Rita nagyon sok bloggerinát felkeresett, hogy mutassák be 1-2 terméküket. Én sem maradtam ki a sorból és elfogadtam az ajánlatot, hiszen nagyon szeretem a BPS-t, sok jó dolgok lehet rajta találni nagyon jó árban. 4 terméket kaptam tesztelésre, Instagramon már láthattatok róla képet. Ma a díszítő műanyag kövekkel kezdeném a sort. 



Kicsit összekeveredtek a szállítás során, sajnos nem volt még időm kiválogatni őket. A kis kör alakú tégelyben 400 db kis műanyag, (gyantából készült?) 1mm átmérőjű kövecske lapul különböző színekben. Narancsfa pálcával pillanatok alatt fel lehet őket vinni a a még meg nem száradt lakkozásra és mivel picik nagyon szépen ottmaradnak a körmön. Fedőlakkal kell őket fixálni, szerintem sokkal tartósabbak mint a kicsi strasszok.






Összességében nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, ha nektek is felkeltette az érdeklődéseteket, akkor megrendelhetitek ITT 3.11$-ért. Persze én is kaptam egy kupon kódot, amivel -10%-kal olcsóbban vásárolhattok, használjátok! ;)


CBB10

A terméket a Born Pretty Store-tól kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolja a véleményemet. 

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Szépek és jól kihasználhatóak, de engem most a fehér lakk érdekelne, hogy mit használtál a kövek alá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Crystal Nails francia manikűrhöz kapható fehér lakkját használtam. :)

      Törlés
  2. Nagyon jol mutattnak a szines strasszok a feher alapon, vidam kis manikur!

    VálaszTörlés