teszt | Born Pretty Store

Ismét egy szuper Born Pretty Storetól tesztelésre kapott körömdíszítőt hoztam nektek, mégpedig cuki szív alakú rózsaszín szegecseket. :)




A kis csomag 90 db kis szegecset tartalmaz, lehet választani 6 féle (rózsaszín, lila, kék, zöld, citromsárga és narancssárga) szín közül. Én most a rózsaszínt választottam. Szeretem a szegecseket, bár csak kétféle van nekem itthon, ő a harmadik, de ő tetszik a legjobban. Nagyon mutatós körömdíszítési módszer, könnyen felrakható, egész jól illeszkedik a köröm felületéhez. Én narancsfapálca segítségével tettem fel és a még meg nem száradt körömlakkba nyomkodtam bele őket. Ha valakinek megtetszettek ITT megtudja őket rendelni 2.63 $-ért. :)







Használjátok a -10%-os kuponkódom:


A terméket a Born Pretty Store-tól kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolja a véleményemet. 
Nektek hogy tetszik? Szeretitek a szegecseket? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés: