Colourful NAC - 2. zöldtől kékig

A Timi által indított színes kihívás is a második témájához érkezett, a mostani szín egy tág fogalom, a kéktől a zöldig lehetett választani.



Kezdeném azzal, hogy nagyon nem ilyen manikűrt terveztem, a kék és a zöld színt is bele szerettem volna vinni, először átmenetre gondoltam, de azt majd másik témához, aztán pöttyökre meg úgy mindenre. Csak hát semmi nem úgy jött össze, ahogy szerettem volna, időm meg már nem volt, ez a 3. próbálkozásom. Sebaj, néha kellenek ilyen kis egyszerű manik is a blogra. Mivel a zöld színt kevésbé használom, így a végén erre esett a választásom. Mégpedig Az Essence 150-es Upper green side, a 151-es We rock the green és az Astor 006-os Acid drop árnyalatára. Egymás felé kentem fordított félhold alakban és tadammm kész is a csokapik, vagyis aaaaa... manikűr. A végén persze kapott egy kis pelyhes fedőlakkocskát mégpedig az Essence Colour3 Stop for an ice cream nevű csodáját.






Nektek hogy tetszik? Szeretitek a zöld színt? :)

Share this:

CONVERSATION

12 megjegyzés:

  1. A kedvenc színem. :)
    Nagyon tetszik a manid, és az a vízcseppes-leveles kép is nagyon jó. Mármint a többi is, de ez valami eszméletlen!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez a megoldás, a vizes levéllel együtt pedig annyira jól mutat!

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, nagyon szépek ezek a lakkok :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól összetartja a három árnyalatot ez a pelyhes fedőlakk. :) Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki, a pisztácia jutott eszembe róla :D De van benne kék is, hiszen csodás kékes csillogása van :)

    VálaszTörlés