ManiCute - vintage

Először is megragadnám az alkalmat, hogy köszöntsem a kis csapatunkban Timit, mostantól ő is velünk fog alkotni minden második héten. :)
A mostani témánk a lányokkal a vintage. Őszintén bevallom én egy kicsit unalmasnak találom már ezt a témát, mert nagyon sok kihívásban szerepel, nálam is láthattatok már vagy 3-4 manit ebben a témában.


Én a már kicsit elcsépelt rózsamintát választottam erre a témára és csak hogy feldobjam egy kicsit, most egy rózsaszín, zöld párosítást használtam alapnak. Mint látjátok, csak egy egész és két fél körmömre került virág, a többit pedig becsíkoztam. Remélem azért még nem tartjátok unalmasnak ezt a témát. :)






Hogy tetszik a manim? :)


Share this:

CONVERSATION

15 megjegyzés:

  1. Jujj de szép lett *-* nagyon tetszenek a virágok. Picit tényleg elcsépelt a téma, nekem még is ez volt az első vintage manikűröm (ami valójában nem is lett olyan stílusú) :D

    VálaszTörlés
  2. Milyen szép és romantikus :) Egy kerti séta jut róla eszembe.

    VálaszTörlés
  3. Hú, de jó a színkombináció, szépséges!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis variáció erre a témára! Tetszik!:)

    VálaszTörlés
  5. Egyáltalán nem unalmas, szerintem tök ötletes :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép lett, jó lenne tapétának a falra :)

    VálaszTörlés