Colourful NAC - 3. élénk színek

Színes körmös kihívásunk is a következő témájához érkezett, ami nem más, mint az élénk színek. 



Mikor elolvastam a témákat, rögtön a Moyra Vivid Sand lakkjai jutottak eszembe, hogy majd milyen jó kis manit fogok velük összedobni, végül másnál maradtam, de annyira nem is kanyarodtam el. Bár az én manimat már inkább a neon, mint az élénk kategóriába sorolnám, de hát a neon színek is élénkek. :)
Alapnak egy fehér lakkot festettem fel, amire egy átmenetet csináltam rózsaszín, narancssárga, citromsárga és zöld lakkokból, majd hogy ne legyen annyira unalmas az átmenet (bár, amibe ilyen színek vannak, az alapból nem unalmas... :D) feldobtam egy kis leopárdmintával is. Beleszerettem ebbe a körmömbe, nem kizárt, hogy a nyáron még viszont fogjátok látni. :)
Kivételesen a képek is egész élethűek lettek. :D





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

23 megjegyzés:

  1. Na ez bekerült az elkészítendő körmök mappába :D Állati mutatós. Ha lesz egy kis időm megcsinálom én is :D

    VálaszTörlés
  2. Ó ez gyönyörűséges, dacolsz a szürkeséggel, igazi harcosnő vagy!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó lett, vidámabbá teszi a hangulatot ebben a sötét időben :)

    VálaszTörlés
  4. Hát nem csodálom, hogy beleszerettél, gyönyörű lett *-*

    VálaszTörlés
  5. Jó lett :D (én a neonoshoz készítettem hasonlót :D)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jóó! a Neonos témához is megállja a helyét :D

    VálaszTörlés
  7. nagyon vibráló, igazi nyári köröm. nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. Állati jó lett :) Baromira tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Hú ez nagyon jó! :) Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  10. Na most nagyot károkodtam, melyet nem publikálok! :DDD
    Fantasztikusan frenetikus!

    VálaszTörlés