áprilisi haul és nyeremények.

Áprilisban ismét nem vettem túl sok lakkot, a felét kaptam, na meg hogy ne legyen olyan szegényes a bejegyzés, megmutatom milyen szerencsés voltam, ugyanis 2x is nyertem. :)


 Az első nyereményem egy Pet'la lemez volt. Eszméletlenül örültem neki, mert mindenki blogján irigykedve néztem, sajnos én lecsúsztam a tesztlemezekről (mostanában kevésbé vagyok Fb függő. :D). Még nem próbáltam ki, várom az E-bayről rendelt körömnyomdámat, de már nagyon tűkön ülök. Még egyszer köszönöm Petrának az ajándékot! *-*

 Castia blogján is én lehettem az a szerencsés, aki megnyerte a kis BPS-es körömmatricákat. A képről lemaradt, de még egy kis baglyos mobil dísz is volt a csomagban. Őket is hamarosan kipróbálom, aztán megírom a véleményem róluk. Innen is köszönöm Castiának az ajándékot! :)

 Moyra Gel look - No. 932 Justine
Moyra Sugar Sand - No. 867 Cinema
Moyra Vivid Sand - No.718 Orange love
Moyra Vivid Sand - No. 716 Green light
Gél hatású lakkom még nem volt a Moyrától, így ez a türkiz lakk jött velem. A vicc egyébként a történetben, hogy tesóm is pont ugyan azon a napon, mikor én, megvette ezt a lakkot, úgyhogy aki miskolci vagy a közelében lakik és szeretné szóljon és megbeszéljük. :)
A Sugar Sand lakkokból ez az egy jött haza velem egyenlőre, de annyira szép, hogy nem kizárt, hogy beszerzem a többit is, ugyan így a Vivid Sand kollekció nem csillámos homoklakkjait is. Írtam már róluk egyébként tesztet, a Cinema-ról ITT olvashattatok, az Orange love-ról és a Green lightról pedig ITT.


Fagyis körömlakk. 250 Ft-ba került, nem tudtam őt otthagyni. Annyira cuki, ráadásul van egy ilyen ezüst csillámos lakkom, lassan kifogyóban, kellett az utánpótlás. A lakkon név nem szerepelt egyébként, csak egy 70-es szám, gyanítom vagy CR, vagy Charm limit lakk lehet. :)

Butterfly Ceramic 25, 399, 429
Őket egyik fiúismerősömtől (:D) kaptam, nagyon szépen egyébként, mindenképp hozok róluk tesztet, főleg a középsőről, mert nagyon csalóka színe van. :)

Profinails 106, 157
Két géllakkal is bővült a készletem nővérem által. Mégpedig egy türkizkék és egy korall színűvel. :)



Melyikről hozzak először tesztet? :)

Share this:

CONVERSATION

13 megjegyzés:

  1. Fagyis lakk! Kell egy fagyis lakk! :D

    VálaszTörlés
  2. Azt a lemezt én is elfogadnám. :D Nagyon szeretem a nyomdát, nekem Essence van, és szerintem jobb dolgokat lehet vele alkotni, mint a matricákkal.

    VálaszTörlés
  3. Tök jó, hogy ennyire örülsz neki és jó helyre került :)

    VálaszTörlés
  4. Ja a Butterfly kékről meg tudnád kérdezni, hogy honnan van? A csopiban van egy lány, aki szerintem ilyesmit keres és én is beleőrültem, hátha ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 100-as, eurós boltokba nézz szét, hátha. egyébként van egy kis zöldes beütése is, hamarosan hozok róla tesztet, teljesen más felkenve. :/ :D

      Törlés
  5. Jaj de kis cuki az a fagyis lakk, én sem tudtam volna otthagyni :P

    VálaszTörlés
  6. Mázlis, gratula :]
    A többi is szép, a Sugar Sand lakkra nagyon kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
  7. Juj, de jók :) a fagyi alakút hol vetted, ha szabad kérdezni? (Egyébként nekem az Etude House lakkok jutottak róla az eszembe. Az üvegük is pont ilyen, csak azon a név is rajta van.) Én is szeretnék egy sugar sand lakkot, de sajnos a színével még variálok :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miskolcon a Centrumba. egyébként nézz szét a kínai boltokban, kincsekre lehet lelni, nekem már van onnan HK-s lakkom is, meg az első tollhatásút is ott szereztem be. :$

      Törlés