júniusi körömkihívás felhívás!

Hihetetlen hogy telnek a hónapot, júniusra ismét hoztam nektek egy kihívást, aminek a témája a nem és/vagy alig használt lakkok. Főként azoknak a bloggerináknak ajánlom, akik csak halmozzák a lakkjaikat és van amit még soha, vagy nem nagyon használnak. Sajnos ilyen vagyok én is, van egy-két bevált darabom, bár mostanában megpróbálok változatosan elkészíteni 1-1 manit. Ismét nem szeretnék egyedül alkotni, így várom a lelkes alkotni vágyókat. :)


Ha megtetszettek a témák és szeretnétek hozzám csatlakozni, akkor írjatok egy levelet a manna0319@gmail.com címre, vagy megjegyzésben írjátok le az e-mail címeteket, hogy majd el tudjam küldeni nektek az InLinkz kódokat. :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Szívesen jelentkezek!:)
    barbara.hgy@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Jujj de jó. Láttam ilyet már külföldi blogokon is, és tök jó ötlet előkotorni a rég használt lakkokat, úgyhogy szeretnék én is jelentkezni, küldöm a mailt! (Remélhetőleg júniusban több időm lesz a kihívásokra mint májusban :S)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó ötlet.. kezdem is előszedni a nagyon rég használt lakkjaimat! :D Szeretnék én is jelentkezni! E-mail: noni.1998@freemail.hu :)))

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék én is jelentkezni. :)
    lakkalandok@gmail.com

    VálaszTörlés