eBay-es szerzemények XI.

Ismét (vagyis még mindig) elkapott az E-bay láz, egyre több újdonságot próbálok ki. Rendeltem már telefontokot, körmös cuccokat dögivel, ékszereket és most rendhagyó módon bepróbálkoztam a ruhákkal is több-kevesebb sikerrel. De inkább többel... :)



Ujjatlan rózsaszín felső INNEN kb 560 Ft

Kezdeném az első nagy csalódásommal... Annyira tetszik pedig, mostanában oda vagyok az atlétákért, ez a púderrózsaszín darab megdobogtatta a szívem, de sajnos kicsi lett rám. Elvileg jónak kellett volna lennie, utána is néztem, de nem így lett. Kb XS-es méret lehet, ha valaki szeretne egy ilyet, írjon, szívesen eladom neki... :)

 Aszimmetrikus szoknya INNEN Kb 1450 Ft

Ilyen aszimmetrikus ruhám már van, szoknyát pedig régóta szeretnék. Itthon még nem láttam sehol, vagy ha láttam is, elég drágán, ezért maradtam a rendelésnél. Csaj ajánlani tudom. Tökéletes szerintem, mivel gumis a teteje, így a mérettel sincs baj. :)


 Mintás leggings INNEN Kb 1030 Ft

Ezt a mintás leggingset drága barátom rendelte nekem. Innen is nagyon szépen köszönöm, imádom! :)
Kicsit féltem, hogy nem lesz rám jó, de pont az én méretem szerencsére. Nagyon tetszik, mert egyedi és ezek a színek... *-*

Ti rendeltetek már ruhát Ebay-ről? Mik a tapasztalataitok? :)

Jó pihenést mindenkinek a hosszú hétvégére! ;)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Az a szoknya nagyon tetszik, nekem korall színű egyberuhám van ilyen asszimetrikus alsórésszel :)

    VálaszTörlés