lakkteszt | Butterfly

Mára elhoztam nektek a második Butterfly Ceramic lakkomat, amit kaptam. Szintén nagyon szép, hasonló árnyalatú lakkom még nem nagyon volt eddig. :)


A 429-es kerámiás lakk egy zöld árnyalatú szépség. A képeken sajnos nem látni az igazi színét, inkább liba*** színűnek látszik, bár az utolsó képeken talán kicsit már hasonlít az élőben látott sárgás almazöld színre. Egyébként krémes állagú szintén három réteges lakk, de egész gyorsan szárad, így ezzel nem volt gond. Az előző lakknál nem írtam az üvegéről, itt most jellemezném pár mondatban. Kicsi, duci és kocka, ami a tárolás szempontjából előnyös. A teteje is kocka, elég kicsi, nem áll kézre, de hamar hozzá lehet szokni. Az ecsete rövid, lapított én egész jól tudtam vele dolgozni.





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Amúgy ezeknek a lakkoknak szét lehet szedni a kupakját. Úgy talán egy picit jobban kézre esik ;)

    VálaszTörlés
  2. Hát pedig nekem az első, liba*** szín jobban tetszik :D Imádom az ilyen lime-os, sárgás, zöldes színeket!

    VálaszTörlés
  3. ELég vad színe van. :D De tetszik. :)

    VálaszTörlés