májusi körömkihívás - 1. margaréta

Beléptünk a májusba, ezzel együtt egy újabb kihívás témáiba, ahol a virágok lesznek a középpontban. Az első témának a margarétát választottam. :)


Alapnak a Moyra Gel look 932-es Justine nevű kék színű lakkját használtam, amiről hamarosan írok a blogon is. Erre fehér akril festékkel festettem a kis margarétácskákat, amik közepét sárga festékkel töltöttem ki. Hogy ne legyen annyira "unalmas", mindegyik körmömön más szegletbe helyeztem a virágokat. :)





Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvenc virágotok? :)


Share this:

CONVERSATION

18 megjegyzés:

  1. Ah, de szépséges! Szeretem a margarétát, a körmökön is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. De jó lett! És a Moyra alaplakk is nagyon tetszik, várom róla a tesztet :)

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű, imádom a margarétát :)

    VálaszTörlés
  4. Nem mondhatom, hogy van kedvenc viragom, de a frezia illatat, meg a gyongyviraget imadom.
    A kis margaretak nagyon sikeresek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. nekem a rózsa a kedvencem, meg az orchidea. :)

      Törlés